„Formulės-1“ komandos laukia, kad 2022 metais sustojimai boksuose bus dar lėtesni nei dabar. Tam yra keletas priežasčių, susijusių su naujuoju Techniniu reglamentu.
Rekordiniai sustojimai jau liko praeityje, ypač po to, kai nuo šių metų Belgijos GP etapo įsigaliojo nauja FIA techninė direktyva – dabar sustojimai iki trijų sekundžių yra laikomi labai greiti. Kitais metais sustojimai bus dar ilgesni – kai kurios komandos kalba apie dešimtąsias sekundės, o kitos – net apie sekundę.
Pirmoji priežastis susijusi su perėjimų prie naujų 18 colių ratų, kurie bus gerokai sunkesni nei dabartiniai 13 colių. Nauji priekiniai ratai svers maždaug 2,5 kg daugiau, o galiniai – 3,5 kg daugiau.
Antroji priežastis susijusi su naujais ratų gaubtais, kurie turėtų neleisti šalia ratų susidaryti oro sūkuriams. Dėl šių gaubtų, o taip pat naujos priekinio sparno konstrukcijos ir padidėjusio bolido svorio (apie 23 kg) mechanikams bus sunku išlaikyti ir keisti ratus.
Kai kurios komandos jau pradėjo sustojimų ir ratų keitimo treniruotes, kad mechanikai galėtų iki automatizmo privesti savo veiksmus iki kito sezono pradžios. Antra vertus, „Alpine“ sporto direktorius Alanas Permane'as įsitikinęs, kad klaidų kito sezono pradžioje keičiant ratus gerokai padaugės.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |