5 ekipos jau kuria naujus difuzorius?

5 ekipos jau kuria naujus difuzorius?
logo 2009 Kovo 31 d. 08:35, Getty Images
Nors šiuo metu „Formulės-1“ komandos pakuojasi daiktus kelionei iš Australijos į Malaiziją, kur vyks antrasis šių metų čempionato etapas, sklinda kalbos, kad bent penkios iš jų jau pradėjo kurti naujus, „Brawn GP“ ekipos dizainą atitinkančius, difuzorius.
Apeliacija prieš teisėjų sprendimą leisti naudoti ginčytinos konsturkcijos bolido elementus lenktynėse Melburne bus nagrinėjama tik kitą mėnesį, tačiau pranešama, jog „BMW Sauber“, „Ferrari“, „McLaren“, „Red Bull“ ir „Renault“ jau pradėjo darbus, besiruošdamos neigiamam teismo sprendimui.
„Mums neįmanoma jo tiesiog nukopijuoti – ne viskas mūsų bolide gali būti pakeista taip paprastai“, – vokiečių naujienų agentūrai SID guodėsi „BMW Sauber“ pilotas Nickas Heidfeldas.
„Gali tekti pakeisti visą galinę bolido dalį, kas kainuos milžiniškas sumas šiuo sudėtingu ekonomikai laikotarpiu“, – pareiškė „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris.
Jei tikėsime gandais, „McLaren“ jau spėjo nemažai padirbėti ties vadinamojo „dviaukščio“ difuzoriaus konstrukcija. Šia linkme pluša ir „Ferrari“ komanda.
Ispanų laikraščio „Marca“ teigimu, nepaisant Flavio Briatores įniršio, savąją difuzoriaus versiją ruošia ir „Renault“, o Fernando Alonso bolidas ja gali pasipuošti jau lenktynėse Kinijoje.
„Tai, kas vyksta su difuzoriais yra tiesiog kvaila. Komandos verčiamos krizės metu išleisti milžiniškas sumas“, – piktinosi F. Briatore.
„Viskas dėl saugumo: mes jau sudėliojome panašias detales vėjo tunelyje ir gavome 14% didesnę bolido prispaudžiamąją jėgą. Tai prieštarauja taisyklių dvasiai. Pabaigę darbus turėtume gauti net apie apie 30-40% didesnę bolido prispaudžiamąją jėgą“, – pridėjo „Renault“ ekipos vadovas.
Christianas Horneris taip pat prisipažino, kad ekipos bolido kūrimo departamentas pradėjo analizuoti „dviaukštį“ difuzorių dar prieš kelias savaites – žiemos bandymų metu.
„Trasos rato įveikimo laikai turėtų pagerėti. Toks difuzoriaus variantas atveria iki šiol nenaudotą kelią bolido tobulinimui. Pasiekimai gali būti įspūdingi, nes dugnas yra pats galingiausias aerodinaminis elementas“, – pridūrė „Red Bull“ bosas.
Galutinis šių kontraversiškai vertinamų difuzorių likimas bus nuspręstas balandžio 14 d., kai įvyks apeliaciją nagrinėsiančio Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) Tarptautinio apeliacinio teismo posėdis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140