5 intrigos likusiam „Formulės-1“ sezonui

5 intrigos likusiam „Formulės-1“ sezonui
logo 2023 Spalio 15 d. 17:00, Getty Images/Red Bull Content Pool nuotr.

Iki „Formulės-1“ 2023 metų sezono pabaigos liko 5 etapai. Pasaulio čempionas, kaip ir Konstruktorių taurės nugalėtojai, jau paaiškėjo, tačiau intrigų likusiame sezone dar yra.

F-1.lt puslapis pristato penkias didžiausias intrigas likusiai sezono daliai. 

  1. Ar Sergio Perezo pasirodymai toliau vers persigalvoti „Red Bull“ vadovus?

Sergio Perezo pasirodymai antroje sezono pusėje tikrai turėtų netenkinti „Red Bull“ komandos vadovų. Kol komandos vadovas Christianas Horneris meksikietį tik ragina geriau pasirodyti, negrasindamas vieta komandoje, konsultantas Helmutas Marko turi daugiau dvejonių dėl lenktynininko ateities pasaulio čempionų gretose. Turbūt pagrindinis lakmuso popierėlis šiuo atveju yra antra vieta bendroje įskaitoje. Checo antrą vietą kol kas laiko savo rankose, bet klausimas kiek ilgam. Į nugarą kvėpuojantis Lewisas Hamiltonas turi ambicijų „atlošti“ 30 taškų skirtumą. Likus 5 lenktynėms viskas įmanoma. Nepaisant kontrakto iki 2024 metų sezono pabaigos, „Red Bull“ gali ryžtis ir kitokiam sprendimui t.y nutraukti kontraktą. Viskas, kaip bebūtų, yra Sergio Perezo rankose. Stebėsime ir koks bus Danielio Ricciardo sugrįžimas po traumos. Australas būtų vienas iš kandidatų pakeisti Meksikos lenktynininką „Red Bull“. 

  1. Kokį įspūdi paliks debiutinis Las Vegaso GP?

Las Vegaso „Grand Prix“ turėtų intriguoti labiausiai likusiame sezono kalendoriuje. Tai bus lenktynės, kurių „Formulė-1“ senai laukė, iš marketingo, populiarumo bei finansinės pusės, tačiau ar Las Vegaso trasa paliks įspūdį čempionato sirgaliams bei komandoms? Toks klausimas kyla. Kol kas pirmieji įspūdžiai yra tokie: įdomus lenktynių laikas bei tam tikri protesto fragmentai Las Vegaso mieste iš vietinių darbuotojų. Pasaulio vakarėlių sostinėje 10 komandų sieks laimėti debiutinį „Grand Prix“. Kaip sakoma, kas atsitinka Vegase, tas lieka Vegase. Lapkričio 18 dieną bus galima daryti išvadas iš šio debiutinio „Grand Prix“. 

  1. Ką „Williams“ nuspręs daryti su Loganu Sargeantu?

Būkime griežti, bet teisingi. Logano Sargeanto pastarieji pasirodymai yra žemiau plintuso. Jis turėtų nuvilti tiek „Williams“ vadovus, tiek patį save. Nepaisant tvankaus Kataro oro ar kitų aplinkybių, amerikietis turėtų pasirodyti geriau, nes dabar komandos vadovams visi keliai, jį pakeisti, yra atviri. „Williams“ komandos vadovas Jamesas Vowlesas neseniai teigė, kad jis nenorėtų pakeisti Logano Sargeanto. Visgi šioje situacijoje atsiranda Felipe Drugovichius, kuris yra realiausias kandidatas pakeisti Sargeantą. „Formulės-2“ čempionas jau kelias savaites derasi su legendine Didžiosios Britanijos ekipa. Ar jis, ar kažkas kitas turėtų sėsti prie „Williams“ vairo kitą sezoną, nebent Logano Sargeanto pasirodymai staigiai pagerės ir Vowlesas su komanda nuspręs nekeisti komandos sudėties. 

  1. Ar per likusį sezoną turėsime ketvirtąjį laimingąjį?

Maxas Verstappenas, Sergio Perezas bei Carlosas Sainzas – šie lenktynininkai kol kas yra iškovoję bent po vieną pergalę šiame sezone. Iš šios pusės šis sezonas kol kas yra beprecedentis, tačiau yra dar 5 lenktynės pakeisti šią gan liūdną, žiūrint iš konkurencinės pusės, statistiką. Ar ketvirtuoju laiminguju gali tapti vienas iš „McLaren“ vyrų? Jie pastaruoju metu rodo, kad tikrai gali. Galbūt „Mercedes“ iškovos pagaliau tą pergalę? Galų gale, gal Fernando Alonso paruoš staigmena ir iškovos 33 savo karjeros pergalę? Reikėtų nepamiršti ir Charleso Leclerco. Šį sezoną monegaskas labai daug turi nusiskundimų dėl „Ferrari“ bolido, tačiau jis turi sugebėjimus suvažiuoti vienas labai kokybiškas lenktynes, pasekant Carloso Sainzo pavyzdžiu, kuris šį sezoną pranoksta jaunesnį kolegą.

  1. Kas užims antrą vietą Konstruktorių taurėje?

Užimti antrą vietą Konstruktorių taurėje bei būti geriausiems iš likusių yra svarbu. Šiuo metu realiausi pretendentai į tą vietą yra „Mercedes“ bei „Ferrari“. Dabartinėje situacijoje reikia sunerimti „Mercedes“ ekipai. Jie Katare demonstravo solidų greitį, tačiau legendinė Italijos ekipa yra žengusi didelį žingsnį į priekį, su geresniais pasirodymais Italijoje, Singapūre bei Japonijoje. Šiuo metu skirtumas tarp komandų yra 28 taškai, todėl kova gali užvirti iki pat paskutinių sezono lenktynių. Kaip pats George‘as Russellas minėjo, dabar pagrindinis jo tikslas – padėti „Mercedes“ užimti antrą vietą Konstruktorių taurėje. Asmeninės ambicijos šiek tiek yra padedamos į šoną. Kalbant apie kitus, „Aston Martin“ sezono pradžios formos jau turbūt neparodys, o „McLaren“ būtent pradžioje per daug prarado, norint iškovoti antrą vietą Konstruktorių taurėje. Tarp šių ekipų gali būti įdomi kova dėl ketvirtos vietos, o dėl antros vietos taip pat bus pjautynės.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983