Sekmadienį Didžiosios Britanijos GP metu įvykęs susidūrimas tarp Lewiso Hamiltono ir Maxo Verstappeno toliau kursto diskusijas tiek tarp „Formulės-1“ ekspertų, tiek tap sporto aistruolių.
Savo nuomonę išreiškė ir buvęs M. Verstappeno komandos draugas Alexanderis Albonas, kurio nuomone, olandas galėjo elgtis agresyviau ir tiesiog nepalikti erdvės varžovui.
„Manau, kad Verstappenas galėjo elgtis agresyviau ir nesuteikti tiek erdvės Hamiltonui. Vėliau Lewisas šiek tiek pasidavė į šoną ir tai lėmė Maxo lenktynių pabaigą“, – kalbėjo buvęs „Red Bull“ pilotas.
A. Albonas taip pat atkreipė dėmesį į teisėjų skirtą 10 sekundžių baudą L. Hamiltonui.
„Mes, lenktynininkai, reikalaujame iš teisėjų nuoseklumo baudų skyrime. Dabar matome, kad už avarijas dažniausiai skiriamos 10 sekundžių baudos.
Vis tik šis epizodas yra beprotiškai svarbus kovoje dėl čempiono titulo, todėl sukėlė tikrą diskusijų audrą. Lewisas iš šio incidento gavo akivaizdžios naudos ir gerokai priartėjo prie Maxo“, – pridėjo A. Albonas.
Pilotas: | Lewisas Hamiltonas | 2022 sezono taškai: | 146 |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 37 m. |
Pilotas: | Maxas Verstappenas | 2022 sezono taškai: | 258 |
Komanda: | Red Bull | Amžius: | 24 m. |
Oho koks ponas įsižeidęs 😀 bet tu senis su hemarojumi. Diskutuoti jis matai nori, bet puolęs į asmeniškumus. Žemai lenkiuosi norvegijos vikingui, baisiai atsiprašau, kad vėl buvo išpystos jūsų smegenys. Reveransas 🙇🏿
Jau esu sakęs, kad tavo skalbiko nuomone man neidomi, todėl nep...sk smegenu.
Gal tu pats nediskutuok. Įsikandęs posūkio tą trakektoriją kaip kaulą. Jau prieš įvažiuojant į posūkį pats Maxas jau nebuvo idealioje trajektorijoje. Vyko lenktynės ratas į ratą ir apie tas trajektorijas reikia pamiršti, abu vienas kitą spaudė, prieš posūkį abu buvo šalia vienas kito, Hamiltonas atleido, Verstapenas nusuko kaip vienas būtų ten. Ar ne panašiai buvo su Ocon Brazilijoje, net ratu lenkdamas kvailiukas jautėsi, kad tam posūkyje vienas yra ir Oconas pranyko. O tam posūkyje gal Verstapenas jau būtų neįsipaišęs, taip vėlai stabdęs ar čia tik Hamiltonui tas galioja?
Bet kokiu atveju laukiam nuskriaustųjų telemetrijos.
o trajektorija posukio iveikimo nesvarbi? geriau tikrai nediskutuok.
Bet kokiu atveju laukiam nuskriaustųjų telemetrijos.
Aha, važiavo abu vos ne ratai susiliesdami, Liusė atleido gazą, maxius - nelabai ir Maxius būtų normaliai nuvažiavęs, o Liusė, nors ir sulėtino, būtų neįsipaišęs. Nėra ką daugiau diskutuoti ...
Tai tada jau akivaizdžiai taranuotų. Mačiau kažkas komentavo kad tokiu greičiu jis ten ir vienas nebūtų išėmęs normaliai to posūkio
Gal skaityk, ką parašiau, o ne interpretuok savaip. Jei Liusė būtų norėjęs taranuoti Maxių - būtų neatleidinėjęs. Tiesiog važiavo ne lenktynine trajektorija, dėl to ir atleido, o vat Maxius priešingai - lindo link apexo, lyg ten nieko nebūtų.
Tai pala sakai kad Hamiltonas skrido į posūkį tokiu greičiu kad net normaliai nebūtų išėmęs tada taranavo Verstapena ir tu įžvelgi daugiau Verstapeno kaltės?
Ko čia nesuprasti? Tiesiojoje Maxas blokavo į dešinę, bet Liusė parodė savo bumbulus ir vis tiek įlindo iš dešinės, o prieš pat posūkį Maxas grįždinėjo į trajektoriją kairėje. Atitinkamai ir Liusė pajudėjo kairėn. Albino mintis, kad jei Maxas nebūtų grįždinėjęs į trajektoriją Liusė būtų turėjęs anksčiau atleisti pedalių (nusileisti Maxui). Bent jau aš labai abejoju, kad tai būtų kažką pakeitę, juk matėme, kad Liusė nenonėjo nusileisti ir gazą atleido paskutiniu momentu ir tik tiek, kad pats daugiau mažiau įsipaišytų į posūkį. Bent jau mano nuomone, kuri niekam neįdomi, grįnai lenktyninis epizodas ir Maxiaus kaltės net daugiau, nes turėjo 2/3 trasos pločio, bet sugalvojo "nupjauti" Liusės priekį. Labai džiaugiuosi dėl šio epizodo, nes bent vienas parodė Maxiui, kad kiti su jo išsišokimais irgi gali nesitaikstyti.
"Vėliau Lewisas šiek tiek pasidavė į šoną ir tai lėmė Maxo lenktynių pabaigą" Apie kokį momentą čia kalba? Jam Hamiltonas dar vairą pasuko į Maxą?