Naujojo „Ferrari“ bolido F2007 kūrėjas Aldo Costa oficialaus pristatymo metu pareiškė, kad šis automobilis yra praėjusių metų modelio „248 F1“ evoliucija, tačiau turi ir nemažai techninių naujovių.
„Bolidas buvo kuriamas laikantis tęstinumo principų. Praėjusiais metais elgėmės agresyviai, ir šiemet išlaikysime panašų tobulinimo tempą kaip 2006-aisiais. Toks buvo mūsų tikslas ir mes jį įvykdėme
Aerodinamika buvo sumodeliuota visiškai iš naujo, ypač priekinė pakaba, orą įleidžiančios angos kėbule ir galinė ašis tapo siauresnėmis, siekiant geriau išnaudoti naujos architektūros pavarų dėžės privalumus
Pakaba taip pat buvo peržiūrėta, siekiant ją pritaikyti naujoms padangoms, o pavarų dėžėje įdiegta nauja greito pavarų perjungimo sistema, leisianti išvengti laiko praradimo perjungiant pavaras. Naudojant šią sistemą, sumažėja pavaros perjungimo laikas, ji veikia visoms pavaroms ir bet kokiomis sąlygomis
Taip pat mes pakeitėme radiatoriaus išdėstymą bei formą. Galinėms pakabos tobulinimas bus tęsiamas ir toliau
Šiandien pademonstruotas bolidas, turintis 2006 metų modelio sparnus, toks ir bus pirmuosiuose bandymuose. Bolidas, kuriuo bus lenktyniaujama pirmajame etape, turės optimizuotus sparnus, tuo tarpu šis tėra preliminari versija. Nepaisant to, F2007 struktūra jau yra išbaigta“, - taip apie naujajį bolido pristatymo metu kalbėjo A.Costa.
Sekmadienį pristatytas „Ferrari F2007“ jau pirmadienį debiutuos trasoje. Mugello (Italija) žiede jį vairuos komandos lenktynininkas Felipe Massa.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).