A. Newey prognozė dėl 2026 m. bolidų

A. Newey prognozė dėl 2026 m. bolidų
logo 2023 Gegužės 31 d. 20:06, Red Bull/Getty Images

Dabartinis techninis reglamentas „Formulėje-1“ galios iki 2025 m. sezono pabaigos, po to boliduose bus montuojami naujosios kartos jėgos agregatai – išaugs hibridinės dalies galia, o šiluminiai motorai-generatoriai MGU-H taps istorijos dalimi. Bendras jėgainės pajėgumas išliks 1000 AG lygyje, tačiau degalų sąnaudos bus kur kas mažesnės.

Į F-1 pasaulio čempionatą ateis „Audi“ ir sugrįš „Honda“, o „Red Bull“ pradės bendradarbiavimą su „Ford“ koncernu – tokiu būdu jėgainių gamintojų skaičius nuo keturių išaugs iki šešių.

Atrodytų, kad „Formulės-1“ perspektyvos yra gana šviesios, tačiau teigiamą perspektyvą staiga paneigė „Red Bull“ techninio štabo vadovas Adrianas Newey. Technikos genijus prognozuoja, kad ateities bolidai bus kur kas lėtesni už dabartinius.

„Taisyklės yra kontrolės elementas, nes be jų „Formulė-1“ taptų kažkokia nesąmone, - kalbėjo britų inžinierius. - Mes turėtumėm kažkokius kosminius laivus, kurie taptų itin rimta problema saugumo prasme.

Jei mums leistų išgauti tiek prispaudžiamosios jėgos, kiek įmanoma, padangos elementariausiai neišlaikytų tokių apkrovų ir padangų gamintojai tikrai nesidžiaugtų ir pasiduotų.

Todėl aš manau, kad dabartinės kartos bolidai dar tik kurį laiką bus labai greiti. Tas reglamento variantas, kurį žadame naudoti nuo 2026 metų, mašinas gerokai sulėtins“.

Tikimasi, kad labai rimtų permainų F-1 bolidų važiuoklėje nenumatoma. Mašinos su žemės efektu sugrįžo į čempionatą 2022 metais.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983