„McLaren“ komandos vadovybė yra linkusi nekomentuoti situacijos, kuri susidarė „Renault“ pateikus protestą dėl „Racing Point“ mašinų panašumo su „Mercedes“. Bet kai „McLaren“ komandos vadovas Andreas Seidlas buvo paklaustas apie galimas FIA sprendimo pasekmes, jei RP20 bolidas atitiks reglamentą, jis atsakė gana išsamiai, kadangi „McLaren“ ekipai yra svarbu, kad „Formulė-1“ ateityje išsaugotų savo vertybes.
Andreas Seidlas: „Aš norėčiau daugiau pasakoti apie „McLaren“ reikalus, kadangi mūsų komanda toliau vystosi, norėdama tapti geresne. Kai dėl „Renault“ protesto, tai mes nežinome šios istorijos detalių.
Jei atvirai, tai sprendžiant iš to, kaip atvirai ir išdidžiai „Racing Point“ pasakojo apie savo požiūrį, kai jie, kurdami bolidą, užsiėmė pernykštės „Mercedes“ W10 kopijavimu, aš nustebčiau, kad jie, tai darydami, kurioje nors vietoje pažeidė reglamentą.
Iš kitos pusės, bet kokius oficialius išaiškinimus šia itin svarbia tema galima tik sveikinti. Bet esminis momentas čia yra tas, kad mes turime geriau suprasti, kaip FIA ir „Formulės-1“ vadovybė mato mūsų sporto ateitį. Kokia „Formulė-1“ turėtų būti ateityje?
Ar jie nori, kad F-1 pasaulio čempionatas pavirstų kopijavimo varžybomis? Mes manome, kad tai – neperspektyvus ir neteisingas kelias. F-1 visada buvo konstruktorių čempionatu ir mašinos buvo inovacijų kūriniai, sukurti konkrečios komandos inžinierių. Galiausia mes visi norime, kad mūsų sportas liktų būtent toks, kokio nori visi sirgaliai.
Manau, kad dėl naujojo Techninio reglamento, kuris įsigalios nuo 2022 metų, o pirmiausia dėl perėjimo prie apribotų ekipų biudžetų, mes gausime šansą vystyti tas „Formulės-1“ savybes, kurios visuomet buvo svarbiausiomis vertybėmis.
Iš mūsų požiūrio taško žvelgiant, rezultatas pirmiausia turi priklausyti nuo tokių esminių faktorių kaip aerodinamikos efektyvumas, o taip pat nuo bolido konstrukcinių ypatumų, tarp kurių – pakabos elementai, kuriuos kiekviena komanda turi konstruoti savarankiškai.
Mes užimame labai aiškią poziciją visais klausimais, susijusiais su mūsų sporto ateitimi ir dabar laukiame FIA išaiškinimo, norėdami geriau suprasti visų mūsų vystymosi perspektyvas. Vienareikšmiška, kad „McLaren“ nori išlikti visiškai nepriklausoma komanda ir išsaugoti savo identitetą“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |