„Mercedes“ bolidas 2024 metais smarkiai skirsis nuo dabartinio W14 ir komanda žada vėl pretenduoti į pergales „Formulės-1“ pasaulio čempionate.
Šio sezono eigoje Štutgarto koncerno gamyklinės komandos automobilis buvo gana rimtai modernizuojamas, gerokai pridėjo greičio – šiuo metu „Mercedes“ yra antra Konstruktorių įskaitoje, nors „Ferrari“ juos palaipsniui vejasi.
„Kitais metais mes iš esmės peržiūrėsime naujojo bolido konstrukciją, - sako „Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew'as Shovlinas. - Bet ar mums pavyks išspręsti problemą, susijusią su mašinos valdymu? Tai priklausys nuo to, kiek efektyvūs bus mūsų nauji atnaujinimų sprendimai. Šie projektai šiuo metu jau yra realizacijos stadijoje, bet iki galo dar neužbaigti, tačiau mes jau turime aiškų įsivaizdavimą, kokia kryptimi reikia judėti, norint pasiekti ryškaus pagerėjimo“.
Pagrindinis faktorius, kodėl „Red Bull“ komanda šiais metais pasiekė įspūdingų rezultatų, susijęs su tuo, kad RB19 važiuoklė neišsiskiria kokiu nors vienu ypač efektyviu sprendimu, tačiau visi šio bolido charakteristikų aspektai yra gerame lygyje.
„Red Bull“ automobilis pasižymi gera prispaudžiamąja jėga, jis gerai tvarkosi su visų tipų posūkiais, stabiliai važiuoja prie bet kokio greičio ir leidžia lenktynininkams ekonomiškai naudoti padangų resursą. Vieninteliu etapu, kuriame „Red Bull“ pasirodė prasčiau šiame sezone, buvo Singapūras. Suprantama, kad varžovai įdėmiai tyrinėja RB19, kai kas gana sėkmingai kopijuoja vieną ar kitą Milton Keyneso komandos sprendimą.
Tačiau „Mercedes“ kelia sau kur kas rimtesnę užduotį: jau kitąmet jie žada kovoti dėl pergalių.
„Mes turėsime visiškai kitokią mašiną, šiuo metu esame pakankamai ankstyvoje naujos važiuoklės kūrimo stadijoje. Todėl dar sunku pasakyti, ar pavyks išsiaiškinti su visomis problemomis, - pasakojo A. Shovlinas. - Bet kai mes kūrėme savo geriausius bolidus, pavyzdžiui, 2015 ar 2019 metais, tai kūrimo procese irgi nežinojome, ar mašina bus išties gera. Mes paprasčiausiai įtemptai dirbome, dėjome maksimalias pastangas ir stengėmės išgauti kuo didesnį greitį.
Daugeliu atveju mūsų važiuoklė pagal efektyvumą nepasiekdavo labai aukšto lygio, kokio mes norėdavome. Bet dabar mes žinome, kad sau reikia kelti labai ambicingus tikslus, nes jei kartelė bus pakelta per žemai, nieko neišeis. Bet visa tai pradėsime suprasti tik pirmomis kito sezono bandymų Bahreine dienomis“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |