„Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew'as Shovlinas mano, kad „Ferrari“ komandos pažanga dar labiau išryškino W14 bolido silpnas puses Suzukoje.
Andrew'as Shovlinas: „Gali būti, jog tai susiję su temperatūra. Iš dalies padangų efektyvumo kritimas buvo tas, kad pirmuose aštuoniuose ratuose jos kaito labiausiai.
Manau, kad mūsų W14 bolido nepakankamas efektyvumas greituminiuose posūkiuose kvalifikacijos metu taip pat buvo susijusi su tuo. Suzukoje viskas priklauso nuo sukibimo su trasa greituose posūkiuose ir prispaudžiamosios jėgos, o mes, regis, kažkiek atsiliekame šiuose komponentuose.
„Ferrari“ į Japoniją atsivežė naują bolido dugno versiją ir padarė pažangą. Prieš tai buvusiuose etapuose mūsų pranašumas dėl mažesnio padangų dėvėjimosi laipsnio jau buvo ne toks akivaizdus, koks būdavo sezono pradžioje“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |