Antradienį paaiškėjo, kas slypi už paslaptingo dukterine „Honda“ komanda vadintos ekipos šydo. Tai buvusio „Formulės-1“ piloto Aguri Suzuki vadovaujama organizacija, neprarandanti vilties debiutuoti lenktynėse jau 2006-aisiais.
Japonas patvirtino, kad dar spalio 26 dieną pateikė Tarptautinei automobilių federacijai (
FIA) prašymą leisti dalyvauti 2006 metų „Formulės-1“ čempionate. Ar prašymas bus patenkintas, ar ne, paaiškės tik gruodžio pradžioje.
Kartu su prašymu naujoji komanda turėjo federacijai pateikti ir 48 mln. JAV dolerių užstatą (apie 137 mln. litų). Jei ekipai 2006 metais nepavyktų debiutuoti „Formulės-1“ varžybose, ji prarastų ketvirtadalį šios sumos – 12 mln. JAV dolerių (apie 34 mln. litų). Tai rodo, kad A.Suzuki vadovaujama organizacija turi labai rimtus rėmėjus, tarp kurių neoficialiai minima Japonijos interneto ir telekomunikacijų konglomeratas „Softbank“.
Būsimoji ekipa įsikurtų Tokijuje, Japonijos sostinėje, tačiau dalį operacijų vykdytų Didžiosios Britanijos mieste Leafielde, anksčiau žlugusios „Arrows“ komandos buvusioje bazėje. Apie pilotas A.Suzuki pasakė tik tiek, kad vedamos derybos su japonų žvaigžde Takuma Sato, kol kas neturinčiu vietos kitų metų „Formulės-1“ sezonui.
Naujai kuriamos komandos atstovas patvirtino, kad planuoja naudoti „Honda V8“ variklius bei „Bridgestone“ padangas. Tačiau kartu jis ir paneigė, kad tai būtų dukterinė „Honda“ ekipa. Vis dėlto, A.Suzuki pripažino, kad jo planus debiutuoti „Formulėje-1“ gali jau kitąmet sužlugdyti savo bolido neturėjimas. Todėl japonas viešai paprašė „Honda“ ir BAR pagalbos.
Pagal dabar galiojančią Konkordo sutartį, reglamentuojančią „Formulės-1“ varžybų rengimą, viena komanda negali naudoti kitos bolido, t.y. naujoji ekipa negalėtų naudoti BAR 2006 metų automobilio. Ar atsiras būdų naujajai komandai apeiti šią nuostatą, kol kas nėra aišku.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).