„Alfa Romeo“ keli išsiskyrimo su „Sauber“ scenarijai

„Alfa Romeo“ keli išsiskyrimo su „Sauber“ scenarijai
logo 2023 Vasario 07 d. 17:01, Sauber

Šie metai bus paskutiniai, kai „Formulėje-1“ bus „Alfa Romeo“ komanda, sukurta „Sauber“ ekipos pagrindu. Istorija, kuri prasidėjo 2018 metais, Italijos automobilių kompanijai tapus pagrindiniu šveicarų komandos rėmėju, praėjus metams ir projektą aktyviai remiant tuometiniam „Fiat“ vadovui Sergio Marchionne, privedė prie to, kad „Sauber“ komanda F-1 buvo pervadinta į „Alfa Romeo“.

Tačiau toks aljansas nebuvo ilgas – horizonte numatomos „Audi“ investicijos į „Sauber Group“ padėjo kryžių „Alfa Romeo“ planams šioje komandoje, nors italų gamintojas buvo patenkintas bendradarbiavimu ir ruošėsi tęsti jį. Dabar jau tiksliai žinoma, kad šis bendradarbiavimas 2023 metų pabaigoje užsibaigs.

Šiandien „Alfa Romeo“ pristatė savo naująjį bolidą C43 Ciuriche, o šių metų gale sugrįš prie istorinio „Sauber“ pavadinimo. „Alfa Romeo“ kompanijos generalinis direktorius Jeanas Philippe Imparato papasakojo apie projekto pabaigą ir apie kompanijos planus ateičiai.

„Jei kalbėsime apie investicijų apimtis ir jų grąžą, tai mes gavome 20 kartų daugiau nei įdėjome, - pasakojo prancūzų specialistas. - Dalyvavimas „Formulėje-1“ duoda rimtą impulsą prekės ženklui visame pasaulyje. Galiu paminėti tik kelis pavyzdžius: Guanyu Zhou buvo vienu iš pagrindinių asmenų pristatant mūsų naują modelį „Tonale“ Kinijoje, o Valtteri Bottas tris valandas praleido mūsų muziejuje, kad taptų naujojo GTA savininku. Ir, beje, jam pasisekė, nes aš iki šiol negaliu gauti šio modelio, turiu laukti ilgame pretendentų sąraše.

Pernai komanda buvo šešta Konstruktorių įskaitoje. Prisimenu, kaip lygiai prieš metus buvo kalbama, kokią grubią klaidą mes padarėme, pasirašę kontraktą su G. Zhou. Dabar mes kalbame, kokį svarų indėlį kinas įdėjo į 2022 m. bendrą rezultatą.

Visi žino, kad mus paliko Fredericas Vasseuras, bet mes turime kitą stiprų specialistą Andreasą Seidlą, o tęstinumą komandoje užtikrins jos naujasis atstovas Alessandro Alunni Bravi. Komandinė dvasia kolektyve labai stipri, mes bendraujame po kelis kartus per dieną“.

Tačiau nežiūrint į visą pozityvą, susijusį su „Sauber“, „Alfa Romeo“ ateitis neturės nieko bendro su kuria nors konkrečia „Formulės-1“ komanda. Bet J.P. Imparato neabejoja, kad jų kompanija pratęs savo sportines programas.

„Mes viską papasakosime birželio mėnesį, - aiškino Imparato. - Sprendimai bus priimti iki gegužės pabaigos ir iš karto juos paskelbsime. Galiu paminėti du variantus. Arba mes pranešime apie tai per klasikinį maratoną Le Mane birželio pabaigoje, arba Silverstouno F-1 lenktynėse liepos 9 dieną.

„Alfa Romeo“ vadovas to tiesiai nepasakė, bet vietos naujienoms pranešti pasirinkimas gali pasakyti, kur italų gamintojas mato savo ateitį. Tai gali būti naujas projektas maratono lenktynėse, arba bendradarbiavimas su kita „Formulės-1“ komanda.

Imparato užsiminė, kad pirmas variantas yra labiau tikėtinas.

„Aš labai myliu lenktynes ir puikiai suprantu „Formulės-1“ išskirtinumą, - aiškino jis. - Bet aš taip pat myliu „Alfa Romeo“ istoriją, kurioje yra šlovingų įrašų, susijusių tiek su F-1, tiek su maratonų lenktynėmis.

Mes skelbiame įvairiausius variantus, nes mums lenktynės yra mūsų DNR. Bet svarbu atminti ir finansinę pusę. Dabar kalbėti apie kokį nors galutinį variantą yra per anksti. Yra ir dar vienas faktorius – mes norime aktyviau dalyvauti sporto proceso operatyvinėje ir techninėje dalyse.

Aš neturiu teisės skelbti mūsų investicijų dydžių, tačiau variantas nuperkant vieną iš dabartinių „Formulės-1“ komandų niekaip neatspindi mūsų požiūrio į situaciją. Mums dabar svarbiau investuoti į „Stelvio“ ir „Giulia“ modelių naująsias kartas, galvoti apie perspektyvinius modelius „Duetto“ ir „Alfetta“.

Bet mes taip pat nusiteikę dalyvauti lenktynėse. Variantų yra labai daug ir sprendimas bus priimtas, kaip sakiau, vasaros pradžioje.

Kartu inesticijų grąža bus svarbiausiu momentu mūsų markei.

„Jei automobilių gamintojas negauna pelno, jam anksti galvoti apie investicijas į automobilių sportą, - tęsė Imparato. - Galiu pasakyti, kad 2022 metus mes užbaigėme su gerais finansiniais rezultatais, kompanija tęsia augimą. Dėl „Tonale“ modelio užsakymų kiekis per vienerius metus padidėjo šešis kartus. Dabar per mėnesį mes parduodame dvigubai daugiau automobilių nei prieš metus.

Mūsų planas numato, kad kiekvienais metais iki 2030 metų mes kiekvienais metais rinkai pateiksime po vieną naują modelį. Mums taip pat svarbi nulinė CO2 emisija ir mes daug investuojame į programinę automobilių įrangą. Tai žingsniai, kurie garantuoja mūsų prekės ženklo ateitį.

Tačiau mums kartu svarbu dalyvauti lenktynės, Palaukite kelis mėnesius ir viską sužinosite“.

Alfa Romeo F1 Team ORLEN
Komanda: Alfa Romeo F1 Team ORLEN 2024 sezono taškai: 96
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: C42
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983