Dėl koronaviruso pandemijos „Formulės-1“ automobilių tobulinimą tarp 2020 ir 2021 m. sezono gerokai apribojo – komandos neturėjo nei lėšų, nei laiko, nes pernai pirmoje metų pusėje bazės buvo uždarytos. FIA pasiūlė komandoms pasirinkti, kokius mazgus jie nori patobulinti, sukurdama sudėtingą tobulinimo taškų schemą, tačiau tie, kas perka agregatus iš „top“ komandų, turėjo galimybę modernizuoti bolidus neprarasdami šių taškų.
„AlphaTauri“ tokia galimybe nepasinaudojo, nes atsisakė naudoti pernai metų „Red Bull“ mašinos galinę dalį.
Komandos technikos direktorius Jody Eggintonas: „Mes palikome seną bolido galinę dalį. Sprendimas buvo sudėtingas, bet mes pasvėrėme visus pliusus ir minusus. Iš vienos pusės – idėja būtų patraukli – galėjome turėti naują pavarų dėžę, neprarasdami tobulinimo taškų, bet man labiausiai norėjosi perdaryti priekinę mašinos dalį. Be to, kitais metais reglamentas smarkiai keisis – ir mes turime sukaupti visus resursus bei pastangas 2022 m. bolidui.
Pernai metų AT01 automobilis buvo gana sėkmingas, ypač jo galinės dalies stabilumas, todėl nutarėme, kad šios dalies keisti nereikia“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |