„Alpine/Renault“ pripažįsta, kad atkovoti šiandieninių jėgos agregatų 20-30 AG galios trūkumą lyginant su pirmaujančiais čempionate jėgos agregatais, jiems nepavyks, todėl prancūzai koncentruojasi ties 2026 m. sezono motorais.
Pernai „Renault“ motoristų bazėje Viri mieste surizikavo, akcentuodami pasiekti didesnio jėgainės efektyvumo dėl modernesnės turbinos konstrukcijos, tačiau dėl to nukentėjo jėgainės patikimumas. Vėliau jėgos agregatų reglamentas buvo įšaldytas, bet FIA leido patobulinimus, kurie didina motorų patikimumą.
2023 metų sezono metu paaiškėjo, kad RE23 jėgainė iš esmės yra patobulintas RE22 agregatas ir nuo „Honda“, „Mercedes“ bei „Ferrari“ atsilieka 20-30 AG.
„Renault“ tikėjosi gauti leidimą atlikti papildomus darbus galiai didinti, kad būtų išlyginti jėgainių pajėgumai, bet to padaryti nepavyko ir kompanija nutarė koncentruotis ties 2026 m. sezono varikliu, kai „Formulėje-1“ keisis variklių reglamentas, skirdami šiam darbui daugiau pajėgumų ir pinigų.
Galios padidėjimo kitą sezoną prancūzų motoristai žada pasiekti optimizuodami variklių programinę įrangą.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |