„Andretti“, jau kurį laiką kurpė planus, kaip patekti į F1, galiausiai, bent jau FIA patvirtino šios komandos paraišką. Iki tol, kol pradės kurti savo variklius kartu su „General Motors“, „Andretti“ turėjo padėti būtent „Alpine“. Visgi, dabar ši situacija keičiasi.
Kaip teigia laikinasis „Alpine“ vadovas Bruno Faminas, susitarimas nustojo galioti dar metų pradžioje.
„Turėjome išankstinį susitarimą su „Andretti“, tačiau jis nustojo galioti, kadangi pagal sutartį jie F1 turėjo debiutuoti iki tam tikros datos. Jeigu dabar jie norėtų dirbti su mumis, turime derėtis dėl pilnos oficialios sutarties. Šiuo metu su jais neturime jokios sutarties.
Visi žino kokia yra situacija. Prieš atnaujinant derybas, mums yra reikalingas F1 sprendimas. Iš savo pusės mes laikomės tos pačios linijos. Turėjome sąlygas, kurios turėjo būti įvykdytos ir vis dar tikimės, kad jiems pavyks jas įvykdyti.
Šiuo metu neturime atspirties taško, tačiau reikia atsižvelgti į laiko veiksnius. Jeigu sprendimas būtų, pavyzdžiui, kitų metų pradžioje, mes jau nespėtume paruošti variklių 2025 metam“, - sakė B. Faminas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |