„Red Bull“ apdovanojimų ceremonijoje Baku buvo oficialiai karūnuoti kaip čempionai Konstruktorių įskaitoje. Po šio įvykio ekipos vadovas Christianas Horneris išreiškė pagarbą savo organizacijai ir jos išskirtinumui.
„Tai buvo pats nuostabiausias sezonas, kuriame pavyko sumušti tiek daug rekordų. Laimėjome 21 iš 22 GP, taip pat 5 iš 6 sprinto lenktynių. Tai buvo kažkas labai, labai ypatingo. Kiekvienas mūsų komandoje dirbantis vyras ir kiekviena moteris prisidėjo prie to, kad komanda pasiektų tokį aukštą lygį.
Šis apdovanojimas, kurį gavome, yra skirtas absoliučiai visiems „Red Bull“ darbuotojams. Šie metai mums buvo labai svarbūs ir aš nepaprastai didžiuojuosi mūsų pasiekimais“, - kalbėjo C. Horneris.
Jis taip pat pabrėžė, jog F1 niekada nesustoja.
„Dabar turime laiku nuvykti į oro uostą! Pertrauka tarp sezonų visiems yra įtempta, kadangi mūsų sportas niekada nesustoja, o kiti metai jau yra mūsų visų akyse. Dabar, kol mes kalbamės, automobiliai jau yra surenkami, o pirmieji bandymai prasidės jau po šešių savaičių, tad ši pertrauka nėra tokia ilga
Kitąmet reglamentas beveik nesikeis, todėl bus sunkiau ir kova bus artimesnė. Tokių pavyzdžių jau esame turėję. Mes tiesiog turime tobulėti, toliau judėti į priekį ir susikurti kiek įmanoma gerą automobilį kitam sezonui, tačiau to pačio siekia ir mūsų konkurentai“, - sakė „Red Bull“ vadovas.
C. Horneris taip pat atidavė duoklę trečią titulą iš eilės iškovojusiam Maxui Verstappenui: „Jis tiesiog ir toliau sugeba pasiekti vis naują lygį. Vienintelė žalą, kurią jis šiemet padarė buvo tuomet, kai Silverstoune išvažiuodamas iš garažo įpjovė priekinį sparną.
Tiesiog fenomenalu, kokias aukštumas jis sugebėjo pasiekti. Jis rodė neįtikėtiną nuoseklumą net ir tuomet, kai dėl problemų kvalifikacijoje startuodavo ne iš pačių aukščiausių pozicijų. Šiais metais jis surengė stulbinančių pasirodymų ir sugeba toliau kelti kartelę. Nuostabu matyti kaip puikiai jis dirba ir vadovauja savo inžinierių komandai“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
Susenusi visai nabagiuke...
Kiek jai dabar koks 73?
man lengviau atrodo vairuoti 20s letesne masina. Pas mane masinoje irg... skaityti daugiau
1988 Pole: 1:26
2014 Pole: 1:24
2023 Pole: 1:20
Monakas:
1988 Pole: 1:24
2014 Pole: 1:16
2023 Pole: 1:11
Suzuka:
1988 Pole: 1:41
2014 Pole: 1:32
2023 Pole: 1:29
Pažiūrėk į Monzos rezultatus dar kartą, trasos tos pačios, visos be lietaus.
+ 1988 metais bolidai buvo su mechaninėm dežėm. Akivaizdu, kad dabar bolidai greičiau išvažiuoja iš posūkių ir greičiau stabdo ir pan.
Tipo pvz. Senna nebūtų prisitaikęs prie +10s greitesnio bolido? :D Jei dabar prisitaiko 16-metis atėjęs į F1 tai seniam čia vieni juokai būtų, net neverta diskutuoti.
Sakyčiau kur kas sunkiau jiems buvo važiuoti anksčiau. Oj kaip dėtų kai kuriuos dabartinius per šoną.. Juk saugumo kur kas mažiau buvo, turėjai visiškai perprasti bolidą, kad nebijotum ant ribos važiuoti. O dabar kitaip, dabar kur kas lengviau tiek fiziškai tiek psichologiškai. pvz koks Hamis jau būtų dabar sulaužytu kaklu jei ne Halo ir panašios sistemos. Tai leidžia jaustis patogiai, o anksčiau išvažiuodavai ir negarantuok, kad visi grįš gyvi. Tas posakis, kad autosporte reikia ballsu jau netekęs prasmės, nebelikę tiek rizikų šiuolaikiniam autosporte. Futbole ar krepšinyje gali lengviau gauti rimtą traumą.
Kai pamatai šiandieninius pilotus: Maxas, Lewisas, Fernando, Lando - ... skaityti daugiau
Susenusi visai nabagiuke...
Kiek jai dabar koks 73?
Kai pamatai šiandieninius pilotus: Maxas, Lewisas, Fernando, Lando - ... skaityti daugiau
Kiek jai dabar koks 73?