Atnaujinimai, atvežti komandų į Barseloną

Atnaujinimai, atvežti komandų į Barseloną
logo 2023 Birželio 02 d. 17:20, Renault Sport

„Formulės-1“ komandos iš pradžių žadėjo pristatyti modernizuotus bolidus Imoloje, tačiau kadangi Emilijos-Romanijos GP etapas buvo atšauktas, dauguma komandų naujienas atsivežė į Monaką. Tačiau kartu specialistams ir sirgaliams buvo aišku, kad dėl palyginti lėtos miesto trasos patikrinti atnaujinimų efektyvumą bus problematiška, tai pilnavertis darbas su naujomis detalėmis prasidėjo tik šiandien Barselonoje.

Lyginant su trasa Monte Carlo gatvėse, Katalonijos žiedas kur kas labiau tinka atnaujinimų efektyvumui išbandyti, todėl kai kurios komandos, pavyzdžiui, „Ferrari“ į Ispaniją atsivežė papildomas naujienas.

SF-23 bolide atsirado naujas variklio dangtis, kur kas aukštesni šoniniai pontonai, galinis sparnas ir modernizuotas dugnas ir visa tai Barselonoje atsidūrė dėmesio centre. „Ferrari“ tikisi, kad šios naujienos leis optimizuoti oro srautą, kuris eina per mašinos galinę dalį, o kartu teigiamai paveiks bolido aušinimo sistemos darbą.

Daugeliui iš karto krito į akis, kad „Ferrari“, modernizuodama bolidą, nutarė kai kurias idėjas nukopijuoti nuo labai greito RB19 bolido.

Tuo tarpu pati „Red Bull“ Barselonoje irgi pristatė atnaujinimus, pavyzdžiui, bolidas gavo kiek patobulintą dugną su pakeista dugno kraštų konfigūracija, o taip pat – naują difuzorių. Pati Milton Keyneso komanda pažymi, kad jie idėjų sėmėsi iš konkurentų technikos, kas yra kiek keista.

„Mercedes“ pagrindines naujienas pristatė dar Monake, tačiau ant smarkiai modernizuotos W14 mašinos yra dar keli pakeitimai: pavyzdžiui, nuo veidrodėlių korpuso dingo viršutinis deflektorius – tai padaryta gerinant oro srautą, nukreipiamą į mašinos galinę dalį. Taip pat perdirbtas difuzorius – tokio pobūdžio modifikacijos visada yra skiriamos šio elemento efektyvumui didinti, nes difozorius yra labai svarbi aerodinamikos detalė.

„Aston Martin“ ir toliau tobulina ir taip pakankamai greitą AMR23 bolidą: ant priekinio sparno atsirado kiek kitokios formos plokštelės, o tai veikia oro srautą, einantį šalia priekinių padangų. Kartu buvo pakeista ir reguliuojamoji sparno dalis, o per penktadienio treniruotes Silverstouno komanda išbandys naują ir seną versiją, po to bus priimtas sprendimas, koks variantas bus naudojamas šeštadienį ir sekmadienį.

Nedideli pakeitimai atsirado ir ant galinio sparno – abi versijos vėl bus lyginamos treniruotėse.

Atnaujintas priekinis sparnas yra ir „AlphaTauri“ bolide – komanda tikisi, kad tokioje trasoje kaip Barselona, tai padės padidinti prispaudžiamosios jėgos lygį, kuri generuojama šios mašinos srities aerodinaminių elementų.

„McLaren“ MCL60 bolide atsirado nauji priekinių stabdžių ortakiai, o „Williams“ atsivežė kitokios formos priekinį sparną ir naują kitokios konfigūracijos variklio dangtį, nes jis neva gali pagerinti aušinimo efektyvumą.

„Alpine“, „Alfa Romeo“ ir „Haas“ jokių atnaujinimų Ispanijos etapui neparuošė.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983