„Audi“ kompanijos vadovybė šiuo metu užsiima bendrovės planų revizija 2026 metams, kai „Formulėje-1“ turėtų debiutuoti Vokietijos automobilių gamintojo gamyklinė komanda – tam jau nupirkta dalis „Sauber“ komandos akcijų.
Gandai apie tai, kad „Audi“ dar gali persigalvoti, sklandė jau kurį laiką, o vakar vokiečių žurnale „Spiegel“ pasirodė publikacija šia tema, o šiandien apie tai parašė dauguma Europos leidinių, daugiausia – vokiškų.
„Spiegel“, remdamiesi savo šaltiniais „Volkswagen Group“ koncerne, praneša, kad planai, numatantys „Audi“ atėjimą į „Formulę-1“, yra „detaliai analizuojami“, tai yra pasekmė to, kad keitėsi „Audi“ vadovybė, o naujosios valdybos užduotis – imtis priemonių išlaidoms mažinti.
Beje, pasak oficialaus „Audi“ atstovo, kurį cituoja naujienų agentūra „Reuters“, programa dalyvauti „Formulėje-1“ buvo patvirtinta „Audi“ direktorių tarybos ir „Volkswagen“ koncerno valdybos, ir yra galiojanti.
„Audi“ jau yra investavusi pakankamai rimtas lėšas į šį projektą ir tai yra net tik „Sauber“ akcijų pirkimas, bet ir Neuburge įkurtas F-1 jėgainių gamybos padalinys, kuriame šiuo metu intensyviai konstruojamas jėgos agregatas pagal 2026 m. reglamentą naujai gamyklinei komandai.
Pagrindiniu iniciatoriumi ateiti į „Formulę-1“ buvo Marcusas Duesmannas, o nuo rugsėjo 1 d. „Audi“ generaliniu direktoriumi tapo Gernotas Doelneris, kuris taip pat vadovauja viso „Volkswagen Group“ strateginio planavimo departamentui.
„Sauber“ atstovai šios „Spiegel“ publikacijos kol kas niekaip nekomentuoja.
Pasak Vokietijos žiniasklaidos, yra pažymima, kad „Audi“ planų peržiūrėjimas ir atsisakymas ateitį į „Formulę-1“, tai tik vienas iš galimų scenarijų. Bet jeigu jis bus realizuotas, tai smarkiai smogs per „Audi“ kaip prestižinių automobilių gamintojo įvaizdį ir kompanija tai kainuotų labai brangiai.
Kai kurie leidiniai suspėjo paskaičiuoti, kad atsisakius planų „Formulėje-1“, „Audi“ patirtų nuostolių maždaug už vieną milijardą eurų.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
Prie ko elektrifikacija ir audi bankrotas? Nežinau Mercas jei mato, k... skaityti daugiau
O neapkarpė? Gal planavai nusipirkt ateinančios kartos Passat? Užu... skaityti daugiau