B. Zehnderis: Kimis viską daro pats

B. Zehnderis: Kimis viską daro pats
logo 2019 Rugpjūčio 14 d. 12:25, Alfa Romeo

Po 12 etapų „Alfa Romeo“ užima septintą vietą Konstruktorių taurės įskaitoje ir už tai iš esmės turi dėkoti Kimiui Raikkonenui. Jis aštuonis kartus finišavo pirmajame dešimtuke, uždirbęs 31 tašką, tuo tarpu kai jo komandos draugas Antonio Giovinazzi yra gavęs tik vieną tašką. „Alfa Romeo“ komandos vadybininko Beato Zehnderio žodžiais, „Kimis pilotuoja be jokių instrukcijų“.

Beje, iš tikrųjų suomis uždirbo taškus devyneriose lenktynėse, bet Hockenheime prarado juos, kadangi abu šveicarų komandos pilotai buvo nubausti: Vokietijos GP etapo teisėjai nutarė, kad ekipos  inžinieriai įsikišo reguliuojant bolido sankabą starto metu, tuo pažeisdami Sportinio reglamento 27.1 punktą. „Alfa Romeo“ bandys apeliuoti šį teisėjų sprendimą ir apeliacijos svarstymas FIA yra numatytas rugsėjo 24 d. Nors šansas sėkmei yra nedidelis.

Bet kokiu atveju, Kimis šiemet pasirodo šauniai, nors mašina ir neleidžia jam kovoti dėl itin aukštų vietų ir jis vis vien dirba labai stabiliai. Jei atsiranda galimybė uždirbti taškų, jis juos uždirba. Verta priminti, jog spalio 17 d. Raikkonenui sukaks 40 metų ir 17 iš jų jis praleido „Formulėje-1“, 2007 metais tapęs pasaulio čempionu. Todėl nenuostabu, kad milžiniška patirtis leidžia jam praktiškai susitvarkyti su bet kokia sudėtinga situacija ir jam nereikia niekieno patarimų ir instrukcijų.

„Kimis viską daro pats, - patvirtino B. Zehnderis. – Jis viską supranta ir tiksliai žino, ką ir kada reikia daryti. O inžinieriai gali tik tarpusavyje aptarinėti, ar reikia koreguoti variklio nustatymus“.

Zehnderis mano, kad „Alfa Romeo“ buvo penkta pagal greitį Vengrijos GP etape: „McLaren“ dabar lenktyniauja savo atskiroje kategorijoje. Ji nusileidžia tik trim „top“ komandoms, o po jų sekame mes, o visi likusieji – gerokai toliau“.

Tačiau Vengrijoje Kimiui Raikkonenui pavyko laikytis paskui Carloso Sainzo „McLaren“, o Lando Norrisą jis aplenkė – padėjo ir tai, jog britas sugaišo sustojimo boksuose metu keičiant padangas ir tuo „Alfa Romeo“ pasinaudojo.

Beje, patirtis daug padeda Kimiui ir dirbant su padangomis: antrai atkarpai Hungaroringe jis paprašė komandos uždėti jam vidutinių padangų komplektą, kuris leido daugiau kaip 40 ratų nuvažiuoti gana geru greičiu. Galiausiai Raikkonenui pavyko finišuoti aukščiau už savo tėvynainį Valtteri Bottą, kurio mašina yra ryškiai greitesnė.

„Tai buvo išimtinai jo sprendimas pereiti prie vidutinių padangų, nors visi likusieji užsidėjo kietąsias, - aiškino Zehnderis. – Vidutinio kietumo padangos leido Kimiui gerai gintis: išvažiuojant iš 14 posūkio jam pavykdavo gerai įsibėgėti. To pakako, kad jis į priekį nepraleistų Botto, o jei būtumėm užsidėję kietąsias, jis mus aplenktų“.

Tiesa, atviru pasilieka klausimas, ar pavyks „Alfa Romeo“ išsaugoti pozicijas, iškovotas pirmoje sezono dalyje K. Raikkoneno pastangomis. Ekipos bazėje Šveicarijoje patyliukais modernizuojama C38 bolido važiuoklė, bet atnaujinimai yra nežymūs. Beje, pirmoje treniruotėje Vengrijoje komanda išbandė naują galinio sparno versiją, kuri bus naudojama po vasaros pertraukos greitose trasose, tokiose kaip Spa ir Monza, kur aerodinaminis efektyvumas ir didelis maksimalus greitis yra svarbesni nei prispaudžiamoji jėga.

„Apskritai, šios dvi trasos mums turėtų neblogai tikti, - sako B. Zehnderis. – Taip, beje, mes galvojome ir praėjusiais metais, tačiau mums nepasisekė“.

Bet praėjusiais metais ekipoje dar nebuvo Kimio Raikkoneno, gana gero Belgijos GP etapo specialisto, nes jis čia yra laimėjęs net 4 kartus, todėl Spa trasa yra tarp jo mėgstamiausių.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983