„Formulės-1“ Baku trasos vykdomasis direktorius Arifas Ragimovas papasakojo, kad prieš šių metų lenktynes organizatoriai pakeitė įvažiavimą į serviso zoną ir patobulino kai kuriuos kelkraščius, turėdami galvoje tai, kad naujosios kartos bolidų klirensas yra daug žemesnis.
Arifas Ragimovas: „Mes truputį pakeitėme įvažiavimą į techninio aptarnavimo juostą. Iš tikrųjų pati trasa visai nepasikeitė, bet FIA paprašė mūsų modifikuoti įvažiavimą į serviso zoną, kad jis taptų dar labiau saugesnis. Pažiūrėsime, kiek padės šie pakeitimai. Lenktynininkai įprastai nedaro daug klaidų įvažiuodami į serviso zoną.
Jei kalbėsime apie kelkraščius, tai paprastai po treniruočių sportininkai sako: „Šioje vietoje reikia pakeisti plieninį kelkraštį, o kitame posūkyje jį reikia pridėti“. Kai dėl posūkio prieš „Senąjį miestą“, kur yra siauras trasos ruožas, tai šioje vietoje arba pridedame, arba atimame kelkraštį. Niekada nežinai, kaip suveiks naujas sprendimas iki tol, kol bolidai neišvažiuos į trasą“.
Trasa: | Baku (Europos GP) | ||
Ilgis: | 6,006 km | Ratų skaičius: | 0 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |