Bandymai: 2006-02-09, Jerezas (43)

Bandymai: 2006-02-09, Jerezas
logo 2006 Vasario 09 d. 19:44, McLaren
Ketvirtadienį Jereze (Ispanija) vykusiuose bandymuose greičiausias buvo „McLaren“ pilotas bandytojas Pedro de la Rosa.
Ispanas bandymams naudojo praėjusių metų modelio bolidą su apribotu 10 cilindrų varikliu, o jo dienos darbas buvo nukreiptas „Michelin“ padangų bandymams.
Kitas „McLaren“ atstovas Kimi Raikkonenas tęsė vakar pradėtus patobulinto „Mercedes“ 8 cilindrų variklio bandymus. Suomis pasiekė vos devintąjį rezultatą, tuo tarpu J.P.Montoya vakar buvo trečias.
Antrąjį dienos rezultatą pasiekęs „Renault“ pilotas Giancarlo Fisichella įveikė palyginti mažai ratų, nes jo bandymų tikslas buvo išsiaiškinti komandą kamuojančių galinio sparno problemų priežastis. Italas ir kolega Heikki Kovalainenas šiandien buvo priversti dalintis vienu galiniu sparnu.
„Williams“ atstovas Markas Webberis dar kartą pademonstravo, kad „Cosworth“ šiam sezonui pagamino visai neblogą 8 cilindrų variklį. Australas pasiekė trečiąjį rezultatą. Įdomu tai, kad pilotas naudojo standartinę pavarų dėžę, tuo tarpu „Williams“ nuo sezono pradžios turėtų pradėti naudoti betarpio pavarų perjungimo pavarų dėžę, tad bolidas greičiausiai turi dar didesnį pajėgumo potencialą.
Vienintelis „Honda“ atstovas Jensonas Buttonas dieną skyrė „Michelin“ padangų bandymams. Ši komanda jau pakuojasi daiktus išvykai į Bahreiną, kur kitą savaitę atliks bandymus.
„BMW Sauber“ pilotai Jacques Villeneuve‘as ir Nickas Heidfeldas tęsė savo 2006 metų bolido „F1.06“ bandymus. Komanda ir vėl demonstravo neblogą tempą, tačiau dieną kiek sugadino N.Heifeldo bolide sugedęs kuro siurblys.
Ir vėl blankokai atrodė „Toyota“ atstovai Jarno Trulli ir Ralfas Schumacheris. Komanda geresnius rezultatus žada kitą savaitę, kai bus pradėtas naudoti naujas aerodinamikos komponentų paketas.
„Toro Rosso“ komandos narys Vitantonio Liuzzi šiandien pirmąkart išbandė šios ekipos 2006 metų bolidą STR01. Italas įveikė 79 ratus, tačiau po pietų buvo priverstas sustoti dėl mechaninio gedimo.
MF1 ekipos lenktynininkai Christijanas Albersas ir Tiago Monteiro paeiliui bandė kol kas vienintelį pagamintą naująjį M16 bolidą.
Geriausias 2005 metų rezultatas Jerezo trasoje – 1:15.651, pasiektas Pedro de la Rosos („McLaren“).

Komentarai (43)
Andrejus
| 02/12 22:16
Atrodo, kad slapta viltis, jog Cosworth bus ypac gerai parege varikli, pildosi.
bIREL'is
| 02/10 17:28
JV auksciau NH :))
Rytukas
| 02/10 16:23
normalei cia visi praleke
čempionų_siena
| 02/10 14:45
sat>> niekam vienvaldyste neidomi del to ir as tikiuosi.
Vampire
| 02/10 14:44
Nesvaikit xebra, mclaren eilini karta turejo problemu su varikliu ir greiciu deze, KR cia niekuo detas :))
AndriusMc
| 02/10 12:06
komanda dirba pagal savo programa, aisku kitiems/aplinkiniams gali buti nesuvokiami kai kurie momentai, atliekami darbai (pvz kode vaziuoja su V10) :) as manau ner ko labai atsiskleist per bandymus, kozirius reikia pasilikt lenktynem
sat
| 02/10 11:24
Nu jei jau čemp.siena taip sako, vadinasi taip ir bus!
čempionų_siena
| 02/10 10:40
pasikels tie mclaren, nebijokit..
F-algis-1
| 02/10 10:11
Joa, vis tik McL nekaip atrodo... bando reputacija pasikelti su V10 varikliu. Renushkes su Williams it BMW - stabiliai gerai atrodo. Aij, ir Honda dar. Kadangi Ferrai irgi gerai atrodo, tad bus pats itempciausias sezonas.
kenza
| 02/10 10:10
rimtai o kur Ferrari? gal pabijojo kartu su visai bandyt:), ciuju jau Bahreine sedi ir geria egzotishkus gerimus :D :D :)
×

F-1.lt pulsas