Gana trumpi 2023 metų priešsezoniniai bandymai praėjo stebėtinai ramiai. Stabilaus reglamento sąlygomis ir esant „įšaldytam“ jėgos agregatų tobulinimui pasiketė tik aerodinamika, pakaba ir bolidų komponuotė. Šiais metais technikos patikimumas nebus komandų kovos faktoriumi. Kada buvo tokie laikai, kai per pirmą bandymų dieną absoliučiai visos komandos nuvažiavo ilgesnę nei GP lenktynės distanciją?
Tai nereiškia, kad komandos visai neturėjo problemų, bet jos buvo ne sisteminės, o smulkaus pobūdžio, susijusios su kai kurių komandų ne iki galo padarytais darbais.
„Red Bull“ komandai bandymai praėjo beveik idealiai. Mašina važiavo tarsi bėgiais – jokių trikdžių, jokių ratų blokavimo stabdymo metu. Tarsi puikiai suderintas šveicariškas laikrodis.
Komandų vadovai daugiausiai šypsojosi, tarsi rodydami, kad pas juos – viskas tvarkoje. Maxas Verstappenas yra puikios sportinės formos, o jo bolidas dar turi greičio rezervą. „Red Bull“ bus neabejotinas naujojo sezono favoritas.
Apie „Ferrari“ bandymų dienomis kalbėjo, kad jie slepia greitį. Komanda vengė tiesaus atsakymo, tačiau posūkiuose SF-23 neatrodė labai stabili kaip „Red Bull“ mašina ir tai pažymėjo abu sportininkai. Pagrindinis Skuderijos lozungas Bahreine buvo; „Mes dar turime kur pagreitėti“.
Paskutinę bandymų dieną „Ferrari“ lenktynininkai buvo labai greiti. Kvalifikaciniu režimu su minkštomis padangomis jie ir pernai turėjo pranašumą, o šiemet inžinieriams dar pavyko sumažinti priešpriešinį pasipriešinimą ir tai leido dar padidinti greitį tiesiojoje – tai leis atakuoti varžovus lenktynėse. Šiais metais „Ferrari“ turės gerus šansus.
Tačiau šiemet SF-23 vis dar kenčia nuo šokinėjimo, nors ir ne taip ryškiai kaip praėjusiame sezone. Tikėtina, tai susiję su pasirinkta minimalia prošvaisa didesnio aerodinaminio efektyvumo vardan.
„Mercedes“ bandymai buvo gana sudėtingi. Komanda įveikė mašinos šokinėjimą. Dabar šios bėdos nėra, bet liko kitos. Naktį prieš trečią dieną komanda išsiaiškino netikėtą mašinos efektyvumo praradimą tarp pirmos ir antros bandymų dienų, kai viskas tapo labai blogai. Be to, dėl hidraulinės sistemos siurblio gedimo antros dienos programą teko nutraukto anksčiau laiko.
Paskutinę bandymų dieną L. Hamiltonas savo geriausią ratą nuvažiavo greičiau nei per pernai metų Bahreino GP kvalifikaciją su pačiomis minkščiausiomsi C5 padangomis, kurių nebuvo nei pernai, jų nebus ir šiemet kitos savaitės lenktynėse.
Iš vidurinės grupės komandų akivaizdžią pažangą rodo „Aston Martin“. Pernai jiems buvo nesėkmingi metai, bet išvados buvo padarytos, į komandą atėjo Fernando Alonso – 2023 metais ši ekipa gali tapti rimta jėga, favoritu dėl ketvirtos vietos Konstruktorių įskaitoje, nes artimiausi varžovai kol kas atsilieka gana daug.
„Alpine“ komanda susilpnėjo dėl F. Alonso išėjimo, o „McLaren“ į bandymus atsivežė visai „žalią“ bolidą, kuris boksuose stovėjo dažniau nei važiavo trasoje. Kova šioje komandų grupėje priklausys nuo daugelio faktorių – ir bus ne mažiau įdomesnė, nei kova lyderių grupėje. Spręsti apie tikrą komandų bolidų greitį kol kas anksti, bet laikas viską parodys.
Bandymuose Bahreine įvairių komandų pilotai rodėl geriausius laikus, bet galiausiais viskas užsibaigė taiup, kaip ir daugelis prognozavo dar neprasidėjus važiavimams.
Po dominuojančio pranašumo 2022 metais ir stabilaus reglamento sąlygomis „Red Bull“ išsaugojo pranašumą. Šeštadienį ekipos lyderis Maxas Verstappenas nedirbo, bet jo partneris Sergio Perezas pademonstravo RB19 jėgą.
Didžiąją dienos dalį meksikietis buvo lentelės viduryje, tačiau vakarop, kai nukrito karštis, su minkštosiomis C4 padangomis jis ratą įveikė per 1:30.305 sek. Tai ketvirtadaliu sekundės geresnis rezultatais nei pernai „pole“ čia iškovojo C. Leclercas.
Pagrindiniu „Red Bull“ persekiotoju netikėtai tapo Lewisas Hamiltonas, kuris W14 vairavo antrą pusdienį ir kažkuriuo momentu net buvo išsiveržęs į lyderius, bet galiausiai S. Perezui pralaimėjo 0.36 sek. Tiesa, septyniskart pasaulio čempionas naudojo C5 padangas.
Valtteri Bottas, kuris šeštadienio dieną prarado pusantros valandos dėl pavarų dėžės gedimo, su „Alfa Romeo“ C43 sugrįžo į trasą ir patvirtino kolegos Gyanyu Zhou vakaryktį pasiekimą, įrodydamas, kad C43 irgi yra labai greitas – atsilikdamas 0,522 sek. nuo lyderio su C5 padangomis
Žiemos bandymai baigti, o jau kitą penktadienį prasidės pirmojo Bahreino GP etapo savaitgalis.
Komanda: | Red Bull Racing | 2023 sezono taškai: | 1 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
Pilotas: | Sergio Perezas | 2023 sezono taškai: | |
Komanda: | Red Bull | Amžius: | 33 m. |
Trasa: | „Bahrain Circuit", Sakhiras (Bahreino GP) | ||
Ilgis: | 5,412 km | Ratų skaičius: | 57 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Ayrtons | 407 |
2. | tevez | 403 |
3. | Tomas Gaida | 395 |
4. | pofke261 | 393 |
5. | kylius1978 | 392 |
F1TV naujam account'ui gaunasi ~50eur metams.
Nereikia sukti g... skaityti daugiau
gal kas patars per kur žiūrėti lenktynės
Nereikia sukti galvos, kur žiūrėti, TV, telefonas, PC.
Gera kokybė, komentatorius galima rinktis tarp sky ir F1.
Visa reikalinga info live.
Jokių reklamų.
Pabandysi ir nenorėsi žiūrėti kitur.
gal kas patars per kur žiūrėti lenktynės
įdomiausias dalykas iš testų yra Fernando Alonso lenktynių simulia... skaityti daugiau
gal kas patars per kur žiūrėti lenktynės
Ferariai atrodė kovos dėl chempo, bet kažkur pasiklydo metų bėgyje. Mersai dažnai pradeda lėčiau, o vėliau drioksteli.
Jie dar ir variklį pasigerino ir porposinimą.