„BMW
Sauber“ ekipa pranešė, kad Ispanijos GP metu nenaudos Kinetinės energijos regeneravimo įtaiso (KERS). Toks sprendimas buvo priimtas dėl to, kad komanda šiam etapui paruošė naują aerodinaminį paketą ir nori maksimaliai išnaudoti jo potencialą.
Taip pat ekipa pranešė, jog ir Monake nenaudos KERS, bet iš esmės dėl to, kad Monte Karlo gatvėse sistema nesuteiks apčiuopiamo pranašumo.
„Barselonoje mūsų automobiliuose nebus KERS, nes naudoti aerodinamikos atnaujinimą kartu su KERS netikslinga“ , - komentavo sprendimą komandos vadovas Mario Theissenas.
„Vėl turėsime KERS savo automobiliuose greičiausiai Turkijoje.“
Nickas Heidfeldas naudojo KERS visuose etapuose, o jo kolega Robertas Kubica – tik kartą – Bahreine. Kol kas M. Theissenas yra patenkintas sistemos veikimu.
„Vertinant technologiją – mūsų įvertinimas yra labai pozityvus“, - teigė vokietis.
„Ji veikė be problemų. Pozityvus KERS aspektas yra toks, kad ji veikė net per liūtį Malaizijoje.“
„Nenaudojome jos pastoviai dėl mūsų automobilio konstrukcijos. Dėl slick tipo padangų ir svorio balanso, reikia turėti apkrautą priekinę ašį, o sumontavus KERS automobilio viduryje svoris nustumiamas ten ar net į galinę dalį.“
Priminsime, kad balasto problema kitąmet turėtų išsispręsti, mat Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) patvirtino, jog 2010 m. minimali bolido kartu su lenktynininku masė bus nebe 605, o 620 kg.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).