BMW pareiškė, kad nusipirkusi „
Sauber“ komandą ji nesitiki iškart geresnių rezultatų lenktynių trasose ir tokį savo žingsnį laiko ilgalaike investicija.
„Nesitikime sėkmės iškart, tačiau turime ilgalaikį tikslą. Norime padidinti savo galimybes, norime būti pasaulio čempionais šioje klasėje“, – teigė BMW valdybos narys Burkhardas Goeschelis.
„Manau, kad visi iš mūsų artimiausioje ateityje turės daug dirbti. Keletą pastarųjų metų mes įrodėme, kad galime pagaminti puikų „Formulės-1“ variklį, galbūt net patį geriausią, tačiau dabar susidursime su sudėtingesne ir daugiau įgūdžių reikalaujančia užduotimi rūpintis ir visu kitu. Reikės ištvermės ir atkaklumo. Nuo dabar išplėsime savo išteklius, tam skirsime labai didelį dėmesį“, – jam antrino BMW autosporto vadovas Mario Theissenas.
Jei „Williams“ nuspręstų kitąmet nenaudoti BMW variklių, šiai kompanijai gali iškilti problemų bandant 2006 metams skirtą V8 2,4 litro variklį, kurio jis dar ne tik nespėjo išbandyti, bet, panašu, kad iki galo dar ir nesukūrė. M.Theissenas leido suprasti, kad kitąmet BMW gali tekti naudoti dabartinius V10 3 litrų agregatus su apribotais sūkiais.
„Komandoms ir gamintojams, negaminantiems V8 variklių, leidžiama naudoti V10 agregatus.
FIA (Tarptautinė automobilių federacija – red. past.) turi patvirtinti, kad laikysis šių taisyklių. Jie (V8 varikliai – red. past.) bus išbandyti dar šiemet ir tada nuspręsime, ar kitais metais galime juos montuoti į savo bolidus“, – teigė M.Theissenas.
Apie planus 2006 metais naudoti FIA nuožiūra apribotais sūkiais veikiančius seno modelio V10 variklius kiek anksčiau pranešė „Minardi“ komanda.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).