„BMW Motorsport“ padalinio ir BMW komandos vadovas Mario Theissenas pareiškė, kad jo vadovaujama ekipa jau pasiruošusi lenktynėse naudoti Kinetinės energijos regeneravimo sistemą (KERS), tačiau ar ją tikrai naudos nuo pat pirmųjų lenktynių Australijoje – dar neapsisprendė.
Pagrindinis dvejonių šaltinis – sistemos svoris, kuris nėra toks jau mažas.
„Mūsų KERS yra stadijoje, kai ji paruošta lenktynėms, o tai reiškia, jog galime ją naudoti Melburne“, - teigė BMW ekipos vadovas.
„Dabar beliko pasverti visus „už“ ir „prieš“. Teigiamas dalykas tas, kad lenktynininkai 6,6 s laiko turės papildomas 82 AG kiekviename rate. Tačiau sistema paveikia automobilio svorio pasiskirstymą ir paspartina padangų dilimą. Mes priimsime sprendimą su kiekvienu lenktynininku kiekvienoje trasoje atskirai.“
BMW komanda nuo pat pradžių buvo vienintelė arši KERS sistemos šalininkė ir neslepia, kad su sistemos kūrimo užduotimi susitvarkė puikiai. Nepaisant to, M. Theissenas teigia, kad tai buvo didelis iššūkis.
„KERS technologijos, regeneruojančios stabdymo energiją, įgyvendinimas „Formulėje-1“ buvo tarsi nauja teritorija“, - tvirtino vokietis.
„Tai buvo didžiulis iššūkis, kurį mes pasitikome dideliu nusiteikimu. Kai atsigręžiu ir pamatau, kiek daug nuveikėme per tokį trumpą laiką, tai palieka įspūdį. „Formulė-1“ prisiėmė technologijų akseleratoriaus, padėsiančio ateities automobilių gamyboje, rolę.“
Priminsime, kad šįmet KERS sistema nėra privaloma ir kiekviena ekipa gali naudoti sistemą pagal savo poreikius.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).