Bolidų svyravimo direktyva atidėta iki Belgijos

Bolidų svyravimo direktyva atidėta iki Belgijos
logo 2022 Liepos 09 d. 13:37, Jiri Krenek for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd.

Vakar Austrijoje įvyko „Formulės-1“ Komisijos posėdis, kuriame buvo priimta keletas svarbių sprendimų. Vienu iš jų reikėtų laikyti FIA techninės direktyvos įsigaliojimo perkėlimą iš Prancūzijos GP į Belgijos etapą, pagal kurią būtų kontroliuojama visų F-1 automobilių vertikalaus svyravimo reikšmė.

Ši direktyva – federacijos reakcija į pilotų skundus po etapo Baku, kuriame smarkiai pasireiškė kai kurių mašinų šokinėjimas tiesiosiose važiuojant dideliu greičiu – dėl stipraus svyravimo po varžybų Lewisas Hamiltonas vos sugebėjo išlipti iš bolido. Naujoji direktyva turi apspręsti maksimalią vertikalių perkrovų reikšmę, kurią privalo atitikti visi F-1 automobiliai.

Tačiau iš pradžių naujoji techninė direktyva buvo atidėta iki Prancūzijos GP, o vakarykščiame posėdyje komandos pareikalavo, kad joms reikia daugiau laiko bolidų važiuoklės konstrukcijai pakeisti.

Dabar direktyva pradės veikti tik nuo Belgijos GP, kuris įvyks jau po vasaros pertraukos, rugpjūčio 26-28 dienomis.

Oficialiame FIA pranešime sakoma: „Po svarstymų ir konsultacijų su komandomis ir tuo, kad joms reikia duoti laiko paruošti važiuokles naujai direktyvai, kad būtų užtikrintas sąžiningas techninių parametrų matavimas visose mašinose, prieš Didžiosios Britanijos GP išleista direktyva atidėta iki Belgijos GP“.

Taip pat FIA pažymėjo: „Buvo išklausyti ir aptarti keli pasiūlymai į 2023 m. Techninį reglamentą, kaip išspręsti mašinų svyravimo problemą. Tai leis federacijos konsultacinei tarybai nustatyti tikslią darbo kryptį šia tema“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983