Vokiečių laikraščio „Express“ teigimu, „Formulės-1“ užkulisiuose kilo rimtų abejonių dėl „Brawn“ komandos bolido difuzoriaus konstrukcijos atitikimo taisyklėms.
Kiek anksčiau panašių įtarimų kilo ir dėl „Williams“ bei „Toyota“ automobilių. Minėtų ekipų difuzoriai iš pirmo žvilgsnio yra aukštesni nei leidžiama pagal taisykles – reglamente nustatyta 175 mm riba. Tačiau tai pasiekiama netiesiogiai – naudojant smūgiui sugerti būtiną konstrukciją bolido gale.
Vis dėlto, tvirtinama, jog puikų greitį bandymuose pademonstravusi „Brawn“ žengė dar toliau. „Express“ rašo, jog komandos specialistai įmantriu ir laikraščio žurnalistų neįvardintu būdu sujungė difuzorių ir bolido dugną į vieningą konstrukciją, taip ženkliai padidindami galo sukuriamą prispaudžiamąją jėgą.
„Formulę-1“ reguliuojančios Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) prezidentas Maxas Mosley vasarį pareiškė, jog „Williams“ ir „Toyota“ sukurti difuzoriai, organizacijos specialistų nuomone, atitinka taisykles. „Brawn“ sprendimas, tuo tarpu, panašių komentarų kol kas nesulaukė.
Neatmetama galimybė jog šios konstrukcijos atitikimas taisyklėms gali būti greitai patikrintas – tuo atveju, jei pirmojo šių metų „Formulės-1“ čempionato etapo metu protestą dėl to pareikš kuri nors iš komandų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).