„Bridgestone“ palaiko padangų šildytuvų draudimą

„Bridgestone“ palaiko padangų šildytuvų draudimą
logo 2008 Birželio 04 d. 20:29, Force India
„Formulės-1“ komandoms mėginant atidėti padangų šildytuvų draudimo įsigaliojimą, „Bridegstone“ kompanija viešai išsakė savo poziciją šiuo klausimu – japonai tikina pagaminsią ir be šildytuvų tinkamas naudoti padangas.
Ekipos susirūpinimą draudimu ėmė reikšti po pirmųjų „slick“ tipo padangų be griovelių bandymų. Tuomet buvo pastebėta, jog šaltomis padangos į trasą išvažiavęs bolidas yra gana nestabilus ir lėtas bei kelia pavojų tuo metu greitai važiuojantiems lenktynininkams.
Teigiama, kad komandų ir lenktynininkų paakinta Tarptautinė automobilių federacija (FIA) kreipėsi į vienintelį „Formulėje-1“ padangų tiekėją, paklausdama šio, koks, jų nuomone, būtų pats tinkamiausias sprendimas šioje situacijoje. „Bridgestone“ užtikrino, jog sukurs ir be šildytuvų tinkamas naudoti padangas.
„Bridgestone“ atsakė FIA, jog esame tikri, kad galime paruošti tinkamų charakteristikų, sukibimo ir valdymo prasme, padangas, kurioms nereikėtų padangų šildytuvų“, - taip pokalbį su FIA pakomentavo kompanijos autosportui skirtų padangų tobulinimo direktorius Hirohide Hamashima.
Specialisto nuomone, komandos iš tiesų yra susirūpinusios ne dėl šaltų padangų keliamo pavojaus, o dėl to, jog įtaria galimą savo konkurentų klastą. Jis atskleidė, jog kai kurios ekipos gali piktnaudžiauti padangų slėgiu, nustatydamos jį mažesnį, nei rekomenduojama saugi norma. Dėl žemesnio padangų slėgio pagerėtų šaltų padangų sukibimas su trasa.
„Tikroji problema – minimalus slėgis. Jie pergyvena dėl minimalaus slėgio. Komandoms rekomenduojame minimalų slėgį, nes norime užtikrinti, kad padangos būtų saugios, tačiau kai kurios ekipos imsis rizikos ir bandys sukčiauti. Kitoms komandoms tai kelia nerimą, todėl jos norėtų ir toliau naudoti padangų šildytuvus“, - pažymėjo H. Hamashima.
Liepos mėnesį Barselonoje, Ispanijoje, vyksiančiuose bandymuose „Bridgestone“ planuoja komandoms pateikti patobulintas naujojo modelio padangas. Šių treniruočių metu surinkti duomenys ir lems japonų sprendimą, kokios konstrukcijos ir sudėties padangas tiekti 2009 metų „Formulės-1“ čempionate.
Bandymai liepą bus jau trečioji proga komandoms išbandyti naująsias „slick“ tipo padangas. Derėtų pastebėti, kad jų veikimas esant šaltai paviršiaus temperatūrai antruosiuose bandymuose buvo pastebimai geresnis nei pačioje pradžioje. Galbūt trečiosios treniruotės galutinai įtikins komandas ir lenktynininkus susitaikyti su padangų šildytuvų draudimu?


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983