Šį sezoną „Bridgestone“ produkciją naudojančiai „
Ferrari“ nesiseka kovojo su konkurentais – padangų tiekėjas teigia, kad dėl to kaltas bandymų stygius.
„Paaiškinimas labai paprastas: mes nepakankamai bandome. Kiti sako, kad „Ferrari“ atlieka daugiau bandymų nei bet kas kitas, tačiau praėjusią žiemą kartais mes naudodavome tik vieną bolidą, o likusios komandos pasitelkdavo net tris. Be to, mūsų varžovai („Michelin“, – red. past.) gali gauti duomenis iš septynių komandų-lyderių, todėl jie gali tobulėti žymiai sparčiau“, – nesėkmių priežastis įvardino japonų kompanijos autosportui skirtų padangų padalinio vadovas Hirohide Hamashima.
„Šiemet tai daug ką lemia, nes pasikeitė techniniai reikalavimai. Štai kodėl mes rėmėme bandymų ribojimą kilometrais, o ne dienomis“, – pridūrė jis.
„Ferrari“ siūlė bandymus riboti iki tam tikro kilometrų skaičiaus vienam padangų gamintojui, tuo tarpu kitos komandos tarpusavyje sutarė treniruotes apriboti tik iki 30 dienų sezono metu kiekvienai ekipai. Tokiam sprendimui šios prieštaravo dėl to, kad bandymus apribojus pagal padangų gamintojus, beveik visa „Bridgestone“ skirta dalis būtų atitekusi „Ferrari“, kuri tokiu būdų įgytų pranašumą prieš varžovus.
H.Hamashima pabrėžė, kad pagrindinė „Bridgestone“ padangų problema yra tik prastas pajėgumas kvalifikacijoje, įveikiant vieną greitą ratą.
„Vienintelė problema, kurią turėjome čia – pajėgumo trūkumas kvalifikacijoje. Po to, iki pasitraukė iš lenktynių, Michaelis galėjo važiuoti greitai“, – teigė jis.
Tuo tarpu padangos, kurios Ispanijos GP lenktynių metu sprogo Michaeliui Schumacheriui, specialiems tyrimams buvo išgabentos į „Bridgestone“ centrą Japonijoje.
„Tai, kokiomis sąlygomis padangos baigė savo gyvenimą, lėmė mūsų sprendimą jas išsiųsti į Tokiją. Jau artimiausių dviejų dienų eigoje turėsime daugiau informacijos. Kol kas žinome tik tiek, kad jos pradėjo leisti orą“, – komentavo H.Hamashima.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).