Nuo 2022 metų „Red Bull“ žada savarankiškai kurti jėgos agregatus „Formulei-1“. Komanda nutrauks bendradarbiavimą su „Honda“, bet galės pati gaminti japoniškas jėgaines, nes 2022-2024 m. jėgos agregatų tobulinimas „Formulėje-1“ bus įšaldytas.
Dabar „Red Bull“ komanda savo bazėje Milton Keynese ruošia infrastruktūrą jėgainių gamybai. Kol kas neaišku, kas naujajame variklių padalinyje bus atsakingas už motorus, tačiau „F1 Insider“ praneša, kad austrų koncernas bandė šiam darbui persivilioti buvusį „Mercedes“ vyriausiąjį motoristą Andy Cowellą. Jis buvo atsakingas už labai sėkmingo „Mercedes“ jėgos agregato konstravimą, kurio pagalba vokiečių koncerno komanda iškovojo septynis pasaulio čempiono titulus paeiliui.
Cowellas galėtų vadovauti „Red Bull“ variklių departamentui ir pratęsti darbą, kai FIA patvirtins naują jėgainių reglamentą nuo 2025 metų. Tačiau britų specialistas atsisakė šio pasiūlymo, susitelkdamas ties nuosavu į ekologiją nukreiptu projektu automobilių pramonės versle.
Šią savaitę taip pat tapo aišku, kad „Red Bull“ derasi su „Porsche“, kuris gali tapti variklių tiekėju komandai nuo 2025 metų.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |