C. Fiorio: „Ferrari“ trūksta kūrybiškumo (3)

C. Fiorio: „Ferrari“ trūksta kūrybiškumo
logo 2023 Gruodžio 05 d. 13:28, Ferrari nuotr.

Cesare Fiorio „Ferrari“ komandos sporto direktoriumi dirbo nuo 1989 iki 1991 metų, dabar jam jau 84-eri, bet jis iki šiol įdėmiai stebi „Ferrari“ pasirodymus pasaulio čempionate, džiaugiasi jos atskiromis sėkmėmis ir pergyvena dėl pralaimėjimų. Fiorio turi savo nuomonę, kaip italų ekipai reikėtų gerinti situaciją.

„Sezonas buvo gana įtemptas, bet apskritai „Ferrari“ pavirtino, kad komandoje dirba puikūs specialistai, šaunūs mechanikai, techniniai darbuotojai ir inžinieriai, o tai yra labai vertingas resursas, - pasakojo C. Fiorio „Gazzetta dello Sport“. - Dabar reikia kuo greičiau sugrįžti į pergalių kelią.

Charlesas Leclercas ir Carlosas Sainzas – labai greiti lenktynininkai, bet jie abu daro per daug klaidų. Leclercas kvalifikacijose važiuoja geriau už komandos draugą, nors skirtumas tarp jų yra tik sekundės dalys. Tačiau Sainzui geriau pavyksta dirbti per GP lenktynes.

Pratęstą kontraktą u Leclercu laikau teigiamu sprendimu, nes monakietis palaipsniui didina greitį ir augina meistriškumą, o klaidų daro vis mažiau, nors dar neseniai nesėkmių jis turėdavo gana daug. Ir tai yra normalu – Verstappenas anksčiau irgi darė daug klaidų. Charlesas tampa vis labiau subrendusiu profesionalu ir įgauna savybes, kurias jau turi Maxas ir Lewisas Hamiltonas“.

Taip pat C. Fiorio savotiškai įvertino Skuderijos vadovo Frederico Vasseuro darbą: „Žinoma, jis yra tikras profesionalas ir labai gerai žino savo veiklą, dar ir dėl to, kad daug metų užima vadovaujančias pareigas.

Negalima teigti, kad jis „Formulėje-1“ pasiekė kokių nors ypatingų rezultatų, bet kol kas susidaro įspūdis, kad jis tvarkosi geriau nei Mattia Binotto. Realaus Vasseuro darbo rezultatus pamatysime 2024 metais.

Man atrodo, kad paskui „Red Bull“ šiuo metu yra kelios komandos, kurios važiuoja labai panašiame lygyje. Bet suprantama, kad „Red Bull“ dominavimas yra pagrindinė problema. Beje, „Formulėje-1“ taip visada būdavo ir vienos ar kitos komandos dominavimo laikotarpiai keisdavosi. Tai niekada netrukdavo amžinai“.

Kalbėdamas apie prioritetinius uždavinius, kuriuose reikia išspręsti „Ferrari“, sporto veteranas pabrėžė: „Man atrodo, kad variklio srityje jokių naujų priemonių nereikia. Kai dėl aerodinamikos, tai reikia likviduoti mašinos destabilizacijos bėdą greituose posūkiuose.

Be to, reikia judėti į priekį gerinant komandos strategų darbą – matome, kad jie periodiškai daro klaidas. Reikia labiau suderinti lenktynių brigados trasoje darbą, o ne tos darbuotojų dalies, kuri dirba bazėje Maranele. Reikia taikyti kūrybinį požiūrį, labiau pasikliauti intuicija ir mažiau kreipti dėmesį į kitų komandų sprendimus lenktynių metu“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Zdarovas
IP: 25cd04d | 12/05 16:51 Atsakyti
Ferrari truksta inzinieriu, vadovu ir kitu asmenu ne Italu, nes kai tik italai i savo rankas paeme komandos valdyma, strategija, tai shudu malunas iki dabar tebesisuka, jau daugiau nei 10metu...
gas
IP: c1a3c60 | 12/06 10:37 Atsakyti
Aivaras1
12/05 21:00

apie monakieti teisingai paseke. tik klausimas ar jis tikrai sugebes t... skaityti daugiau

Tas monakietis tau pastoviai kliudo, matosi, kad jis tau, tiesiog nepatinka
Aivaras1
IP: 496bd64 | 12/05 21:00 Atsakyti
apie monakieti teisingai paseke. tik klausimas ar jis tikrai sugebes ta branda pasiekti
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983