Dabartinis „Formulės-1“ reglamentas išlieka stabilus jau keletą metų ir yra gerai ištyrinėtas, tačiau „Mercedes“ šiemet sugebėjo nustebinti varžovus įdomia vairo reguliavimo sistema DAS, leidžiančia keisti bolido ratų posvyrio kampą.
Kitais metais taisyklės labai rimtai pasikeis ir inžinieriai turės kur kas daugiau laisvės – ir netikėtų sprendimų, kurie atitiks reglamentą, tačiau neatėjo į galvą kitų komandų specialistams. „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad FIA turi pasilikti sau teisę „panaikinti pilkąsias reglamento zonas“, nors inovaciniai sprendimai yra neatsiejama „Formulės-1“ dalis.
Christianas Horneris: „DAS – įdomi ir inovacinė sistema, ji turi stipriųjų ir silpnųjų savo pusių, o jos atsiradimas iššauks išlaidų padidėjimą kitose komandose, kurios jau pradeda tyrinėti panašių sprendimų panaudojimo galimybę.
Problema yra ta, jog dabartinis reglamentas ta prasme kaip jis yra parašytas – labai sudėtingas dokumentas, kuris leidžia kai kurias vietas traktuoti dviprasmiškai. Ir viskas susiveda prie to, kaip jūs tai traktuosite.
Kitais metais DAS bus uždrausta, tačiau šio sprendimo panaudojimas bent vienerius metus turi prasmę ir viskas priklausys nuo pranašumo, kurį DAS duos. Prisiminkite ortakius, dvigubus difuzorius, įvairias pakabos sistemas. DAS sistemą taip pat sugalvojo labai gudrūs inžinieriai. Manau, kad panašios inovacijos – neatsiejama „Formulės-1“ dalis“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |