C. Horneris: manau, kad tai neteisėta pergalė (36)

C. Horneris: manau, kad tai neteisėta pergalė
logo Liepos 18 d. 21:16, Red Bull Content Pool / Getty Images

Po Didžiosios Britanijos GP etapo „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris buvo labai piktas, nes geriausias jo sportininkas pateko į rimtą avariją, kurios kaltininku „Red Bull“ vadovas laiko Lewisą Hamiltoną.

Christianas Horneris: „Atvirai pasakysiu, kad to būti negalėjo. Maxas avarijos metu patyrė 51G perkrovą. Hamiltonas – septyniskart pasaulio čempionas, jis neturėtų daryti tokių manevrų. Tai nepriimtina. Jis į pavojų pastatė kitą lenktynininką...

Ačiū Dievui, kad Maxas negavo rimtos traumos, tai pagrindinis mūsų geras rezultatas šiandien. Jį teko išsiųsti į ligoninę po tokios rimtos avarijos – spėju, kad Lewisas yra dabar patenkintas savimi. Jis užėmė vidinę trajektoriją Copse posūkyje, o ten tokia trajektorija nėra lenkiama. Tame posūkyje ir tomis aplinkybėmis jis dar nebuvo aplenkęs Maxo, to net arti nebuvo – kontaktas įvyko tarp priekinio kairiojo vienos mašinos ratu ir kitos mašinos galinio dešiniojo rato.

Tai vienas iš greičiausių čempionato posūkių, ten labai dideli greičiai, o Lewisas yra labiau nei patyręs sportininkas ir žino, kad tokie dalykai nėra priimtini. Esu labai nusivylęs, kad tokio kalibro lenktynininkas leidžia sau tokius pavojingus manevrus, kai galiausiai priešininkas atsiduria ligoninėje.

Manęs visiškai nedomina, ką ten kalba Hamiltonas. Tegul kiekvienas išanalizuoja tą epizodą ir padaro savo išvadas. Bet aš manau, kad tai – neteisėta pergalė. Kai dėl 10 sek. baudos, kurią jis gavo, tai jau nėra tokia jau rimta bausmė.

Nors Maxas nebuvo praradęs sąmonės, po avarijos jam buvo labai sunku kvėpuoti – manau, kad tai pats sunkiausias įvykis Verstappeno karjeroje. Beje, kurio buvo galima išvengti. Maxas gavo daug sumušimų, bet apskritai jis yra daugmaž normalioje būsenoje“.


Komentarai (36)
HOX
IP: 4131aab | 07/20 12:27 Atsakyti
SmOg3R
07/19 20:29

Esmė visa, jog Hamiltonas puikiai matė, kad kontaktas bus, bet dešinėn nesuko nors ir turėjo vietos. O į posūkį įvažiavo per plačiai.

pas hamiltona vairas susuktas i desine ir viskas, bolida nebesuka daugiau net jei ir yra vietos.
Jacques
IP: 35b5f8d | 07/19 23:11 Atsakyti
Alienzoo
07/19 11:16

Visi vertina pagal susidūrimo akimirką, pažiūrėkita kas priekyje buvo 2 sekundės atgal, sakyčiqu Hamis buvo priekyje, o Maxas stabdydamas vėliau bandė atsiimti poziciją

Na nepasakyciau, kad Hamiltonas buvo priekyje, bet tikrai jau buvo susilygines, bet paskui pamate, kad Crashstapenas nenusileidzia ir pats atleido gaza ir pradejo stabdyti, to pasekoje Crashstapenas aplenke Hamiltona, bet kazkodel lenkdamas dar uzkirto pries nosi, del ko pats labiausiai ir nukentejo. Aisku kai jis jau buvo tvoreleje, jau nenubausi, belieka bausti Hamiltona, kad buliai apsiramintu siek tiek.
O Horneris tai tikrai zemiau plintuso krites, sake ten lenkimu niekas nedaro, bet Hamiltonas dar pora pilotu tame paciame posukyje aplenke. Ir tas jo pasakymas, kad Hamiltonas priekiniu ratu kliude Crashstapena, tai isviso durnas ir aklas, nes patogiai praleidziama, kad Hamiltonas jau buvo pries tai susilygines su Crashstapenu.
ddt
IP: 21ec4ad | 07/19 22:04 Atsakyti
kart
07/19 18:55

Nuo komandų atstovų pasisakymų, tokiais klausimais aplamai reikia atsiriboti, nes tokiose situacijose nieko jie gero nepasako apart politikavimo ir piaro. Faktas, kad Horneris ir Marko supranta, jog jie kažkuria dalimi nusišneka.

išskyrus Steiner'į :)))
N 7
IP: 18b074c | 07/19 20:37 Atsakyti
Is pieniaus kameros buvo gerai matyti, kad priekiniai ratai buvo abieju lygiai, abu suko vaira, abiem buvo po 2 - 3metrus i sonus, bet pienius kirto vairu kaip visada... Tegul tas Horner is atsimerkia, kaip sakoma hamis pripratino pieniu atsitraukdamas, bet dbr gal supras stapenas, kad vairas sukasi leciau, ir dar yra stabdziu pedalas..
SmOg3R
IP: df8f5ca | 07/19 20:29 Atsakyti
Alienzoo
07/19 11:16

Visi vertina pagal susidūrimo akimirką, pažiūrėkita kas priekyje buvo 2 sekundės atgal, sakyčiqu Hamis buvo priekyje, o Maxas stabdydamas vėliau bandė atsiimti poziciją

Esmė visa, jog Hamiltonas puikiai matė, kad kontaktas bus, bet dešinėn nesuko nors ir turėjo vietos. O į posūkį įvažiavo per plačiai.
kart
IP: ff4c1cb | 07/19 18:55 Atsakyti
ddt
07/19 18:48

Bet ir tuo atveju Hornerio nuomonė būtų visiškai kitokia, nesvarbu teisėjų sprendimas :)

Nuo komandų atstovų pasisakymų, tokiais klausimais aplamai reikia atsiriboti, nes tokiose situacijose nieko jie gero nepasako apart politikavimo ir piaro. Faktas, kad Horneris ir Marko supranta, jog jie kažkuria dalimi nusišneka.
ddt
IP: 21ec4ad | 07/19 18:48 Atsakyti
kart
07/18 23:42

O kaip tu iš mano komentaro tokią išvadą padarei? Vienodai tas galioja visiems. Hamį taip būtų iškirtęs Max'as, tada būtų jis ir kaltas.

Bet ir tuo atveju Hornerio nuomonė būtų visiškai kitokia, nesvarbu teisėjų sprendimas :)
ciunamis
IP: 4891482 | 07/19 17:01 Atsakyti
Čias tas pats, kad pasakyčiau: manau, kad C. Horneris neteisėtas skarbonkės vadovas. Jo nuomonė šiuo klausimu žemiau žolės. yra teisėjai, jie ir sprendžia.
Alienzoo
IP: 540ec54 | 07/19 11:16 Atsakyti
Visi vertina pagal susidūrimo akimirką, pažiūrėkita kas priekyje buvo 2 sekundės atgal, sakyčiqu Hamis buvo priekyje, o Maxas stabdydamas vėliau bandė atsiimti poziciją
Heiteris
IP: 1dbb9b3 | 07/19 07:57 Atsakyti
mrfroid
07/18 21:30

Vienintelė priežastis kodėl tai pirmas toks rimtas Hamiltono–Verstapeno susidūrimas yra tai, kad Hamiltonas yra brandesnis ir mažiau karštakošiškas pilotas. Iki šiol jis identiškose situacijose atsitraukdavo, užleisdavo, mėgindavo vėliau. Bet sezonas įpusėjus mato, kad su tokiu priėjimu toli nenuvažiuosi. Štai ir viskas. Šiandien dažnai buvo keliamas klausimas ar Hamiltonas padarė viską, kad šis incidentas neįvyktų ir atsakymas yra „ne“. Bet toks pats atsakymas būtų ir į klausimą ar Verstapenas padarė viską, kad šis incidentas neįvyktų?

Albonas tau paprieštarautų
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas