C. Horneris: mūsų 2023-ųjų bolidas ilgam įeis į istoriją (10)

C. Horneris: mūsų 2023-ųjų bolidas ilgam įeis į istoriją
logo 2023 Lapkričio 30 d. 12:30, Getty Images/Red Bull Content Pool nuotr.

„Red Bull“ turėjo tiesiog dominuojantį sezoną, kai laimėjo net 21 iš 22 GP ir užtikrintai tapo čempione. Visgi, pasak komandos vadovo Christiano Hornerio, šie pasiekimai, deja, nesuteikia jokių garantijų kitiems metams. Tuo pačiu britas pasidžiaugė itin sėkmingu savo ekipos sezonu.

„Jau matėme kažką panašaus 2020-aisias su „Mercedes“. Tai buvo jų dominuojantys metai, tačiau kitais metais mes sugebėjome juos aplenkti.

Taisyklės kitame sezone keisis tik subtiliame lygmenyje, tačiau esmė, kad niekas nestovi vietoje. Matėme, kaip konkurentai suartėjo kitose turnyrinės lentelės vietose ir esu tikras, kad visų komandų koncepcijos galiausiai susileis į kažką panašaus.

Žinoma, su stabiliomis taisyklėmis šiek tiek lengviau. Nemanau, kad mes apskritai kada nors galėsime pakartoti tokį sezoną, kokį turėjome šiais metais, bet tikimės pasinaudoti šio sezono pamokomis ir patirtimi. Perkeldami savo patirtį, sieksime sukurti bolidą, su kuriuo galėsime apginti savo titulus.

Šiame sezone mūsų konkurentai turėjo pakilimų ir nuosmukių. Vienu metu pakilimą turėjo „McLaren“, kitu – „Ferrari“, trečiu – „Mercedes“. Taigi, situacija keitėsi priklausomai nuo vietos.

Nesijaudinu dėl to, kad mums nepavyko laimėti Singapūre. Tai suteikia mums nuolankumo ir parodo, kad vis dar yra ko siekti. Tai yra naudinga pamoka, kuri parodo, kad viskas gali greitai pasikeisti.

Singapūre turėjome išskirtinį savaitgalį. Nuo maždaug trečio GP sezone aš sulaukdavau klausimų – ar mes galime laimėti visus etapus? Laimėti 21 GP iš 22 yra beprotybė. Maxas laimėjo 19 lenktynių, pagerino „McLaren“ 1988-ųjų rekordą, Sebastiano rekordą. Mes kartu padarėme labai daug.

Šis bolidas neabejotinai ilgam įeis į istoriją, kaip sėkmingiausias per visą F1 gyvavimą“, - kalbėjo C. Horneris.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
YZF
IP: 20135ae | 12/01 09:45 Atsakyti
Rgs
11/30 18:28

Nu tai paaiskinu nesuprantanciam - mp4/4 vs rb19: poles 15/16 vs 14/22... skaityti daugiau

Nu tu cia bahureli bandai issivartyti kaip reikalas. Istrauki kazkokias nereiksmingas statistikas ir tipo jos turi nusverti pergales, lol. Procentaliai RBR laimejo daugiau lenktyniu ir tuom viskas pasakyta. Ten visokie bajeriai kaip 'tasku procentinis atsilikimas tarp pirmos ir antros vietos' tai zinok nepaeis. Nepamirsk to fakto, kad jeigu Verstappena galetum lyginti su Senna, tai Perezo su Prostu negali lyginti. Primesk kas butu jeigu du Max'ai pas RBR butu vaziave.

Ir beje as maciau ir 1988 ir kitus 80-90tuju sezonus ir jeigu tu juos matei tai suprastum kad skirtumas tarp top komandu tada buvo zymiai didesnis negu dabar. Siame sezone mes matem labai artimas kovas del antros vietos komandineje, ko tais laikais tiesiog nebudavo. Tais laikais ratu aplenkti penkta ar ketvirta vieta buvo normalu. Siandien - be sansu. Konkurencija dabar daug didesne ir neziurint i tai RBR sugebejo tiek pergaliu susirinkti kas ir parodo ta dominavima pries kitus (esant tokiai didelei konkurencijai). Ir siaip tas Singapuras buvo totalus nepataikymas su bolidu nes nuo lyderiu kvaloje atsiliko virs sekundes, kas yra vos ne ant 'gedimo' ribos. Butu jie su setupu pataike, butu visus etapus nuslave. Jie net ir su tinkamoje vietoje pasirodziusiu SC turejo sansu.

Taigi nice try bet bandyk dar.
Rgs
IP: 80bdbe5 | 11/30 15:53 Atsakyti
Horneriuk, paziurek i statistika, tavo bolidukas atsilieka nuo mclaren ‘88 visose srityse (nebent lygu tai, kad abu nelaimejo tik 1 lenktynes, bet ir tai ‘88 Senna Italijoj pirmavo nuo starto iki beveik finiso, kai likus 3 ratam ji iskirto ratu atsilikes, o cia singapure rb buvo toli visas lenktynes net iki podiumo). Matyt labai jau nori pritempti kad esi kieciausias, bet su trumpa atmintim 😊
Rgs
IP: 80bdbe5 | 11/30 18:28 Atsakyti
YZF
11/30 17:33

Kuriose srityse RB19 atsilieka nuo MP4/4? Kad procentaliai laimejo dau... skaityti daugiau

Nu tai paaiskinu nesuprantanciam - mp4/4 vs rb19: poles 15/16 vs 14/22; FL 10/16 vs 10/22;pirmauta ratu 97% vs 85%; tasku turejo 3,1 karto daugiau uz antra vieta, cia 2,1 karto ir tt. Nu cia akivaizdu. IR tas pergaliu procentas toks salyginis, nes abu nelaimejo po vienerias lenktynes. Bet jei butum mates ‘88 sezona tai suprastum ka reiskia dominavimas kai per visa sezona tik 16 ratu pirmavo kazkas kitas, ne mclaren. O cia vien Singapure rb nepirmavo 70 ratu. Kad piloto tai labiausiai dominuojantis sezonas tai sutinku, nors MS 2002 ais visa sezona lipo ant pakylos, o sveplius ne. Aisku cia galima gincytis kas kaip nori sitoj vietoj.
YZF
IP: 20135ae | 11/30 17:31 Atsakyti
Priesingai negu 1988, kur visa sezona pasidalino Prostas ir Senna panasiom dalim, 2023 Max'as atveze 90% pergaliu.
f40
IP: 5c1addc | 11/30 21:45 Atsakyti
YZF
11/30 17:33

Kuriose srityse RB19 atsilieka nuo MP4/4? Kad procentaliai laimejo dau... skaityti daugiau

ei,nebuk vaflis,atsikirsk rgs-juk nesamone parase...
Rgs
IP: 80bdbe5 | 11/30 22:20 Atsakyti
YZF
11/30 17:31

Priesingai negu 1988, kur visa sezona pasidalino Prostas ir Senna pana... skaityti daugiau

Nu tai taip 😀 nes mes kalbam apie bolida, o ne apie atskirai pilota. Tai ir rodo kad kazkas neidealu, jei vienas pirmauja o kitas ne visada i top 10 papuola. O ‘88 praktiskai jei abu finisuodavo, beveik visad budavo 1-2
YZF
IP: 20135ae | 11/30 17:33 Atsakyti
Rgs
11/30 15:53

Horneriuk, paziurek i statistika, tavo bolidukas atsilieka nuo mclaren... skaityti daugiau

Kuriose srityse RB19 atsilieka nuo MP4/4? Kad procentaliai laimejo daugiau GP? Ar kaip?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983