„Red Bull“ turėjo tiesiog dominuojantį sezoną, kai laimėjo net 21 iš 22 GP ir užtikrintai tapo čempione. Visgi, pasak komandos vadovo Christiano Hornerio, šie pasiekimai, deja, nesuteikia jokių garantijų kitiems metams. Tuo pačiu britas pasidžiaugė itin sėkmingu savo ekipos sezonu.
„Jau matėme kažką panašaus 2020-aisias su „Mercedes“. Tai buvo jų dominuojantys metai, tačiau kitais metais mes sugebėjome juos aplenkti.
Taisyklės kitame sezone keisis tik subtiliame lygmenyje, tačiau esmė, kad niekas nestovi vietoje. Matėme, kaip konkurentai suartėjo kitose turnyrinės lentelės vietose ir esu tikras, kad visų komandų koncepcijos galiausiai susileis į kažką panašaus.
Žinoma, su stabiliomis taisyklėmis šiek tiek lengviau. Nemanau, kad mes apskritai kada nors galėsime pakartoti tokį sezoną, kokį turėjome šiais metais, bet tikimės pasinaudoti šio sezono pamokomis ir patirtimi. Perkeldami savo patirtį, sieksime sukurti bolidą, su kuriuo galėsime apginti savo titulus.
Šiame sezone mūsų konkurentai turėjo pakilimų ir nuosmukių. Vienu metu pakilimą turėjo „McLaren“, kitu – „Ferrari“, trečiu – „Mercedes“. Taigi, situacija keitėsi priklausomai nuo vietos.
Nesijaudinu dėl to, kad mums nepavyko laimėti Singapūre. Tai suteikia mums nuolankumo ir parodo, kad vis dar yra ko siekti. Tai yra naudinga pamoka, kuri parodo, kad viskas gali greitai pasikeisti.
Singapūre turėjome išskirtinį savaitgalį. Nuo maždaug trečio GP sezone aš sulaukdavau klausimų – ar mes galime laimėti visus etapus? Laimėti 21 GP iš 22 yra beprotybė. Maxas laimėjo 19 lenktynių, pagerino „McLaren“ 1988-ųjų rekordą, Sebastiano rekordą. Mes kartu padarėme labai daug.
Šis bolidas neabejotinai ilgam įeis į istoriją, kaip sėkmingiausias per visą F1 gyvavimą“, - kalbėjo C. Horneris.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
Nu tai paaiskinu nesuprantanciam - mp4/4 vs rb19: poles 15/16 vs 14/22... skaityti daugiau
Ir beje as maciau ir 1988 ir kitus 80-90tuju sezonus ir jeigu tu juos matei tai suprastum kad skirtumas tarp top komandu tada buvo zymiai didesnis negu dabar. Siame sezone mes matem labai artimas kovas del antros vietos komandineje, ko tais laikais tiesiog nebudavo. Tais laikais ratu aplenkti penkta ar ketvirta vieta buvo normalu. Siandien - be sansu. Konkurencija dabar daug didesne ir neziurint i tai RBR sugebejo tiek pergaliu susirinkti kas ir parodo ta dominavima pries kitus (esant tokiai didelei konkurencijai). Ir siaip tas Singapuras buvo totalus nepataikymas su bolidu nes nuo lyderiu kvaloje atsiliko virs sekundes, kas yra vos ne ant 'gedimo' ribos. Butu jie su setupu pataike, butu visus etapus nuslave. Jie net ir su tinkamoje vietoje pasirodziusiu SC turejo sansu.
Taigi nice try bet bandyk dar.
Kuriose srityse RB19 atsilieka nuo MP4/4? Kad procentaliai laimejo dau... skaityti daugiau
Kuriose srityse RB19 atsilieka nuo MP4/4? Kad procentaliai laimejo dau... skaityti daugiau
Priesingai negu 1988, kur visa sezona pasidalino Prostas ir Senna pana... skaityti daugiau
Horneriuk, paziurek i statistika, tavo bolidukas atsilieka nuo mclaren... skaityti daugiau