C. Horneris paaiškino apie „Red Bull“ Barselonoje taikytus taktinius sprendimus

C. Horneris paaiškino apie „Red Bull“ Barselonoje taikytus taktinius sprendimus
logo 2016 Gegužės 17 d. 06:55, Red Bull/Getty Images
Po lenktynių Barselonoje, kur pergalė atiteko Maxui Verstappenui, o Danielis Ricciardo finišavo tik 4-tas, nors prieš tai labai ilgai australas pirmavo, „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris pabandė paaiškinti, kodėl komanda Danielį pervedė trijų sustojimų taktikai, kas iš esmės atėmė iš australo pergalę šiame etape.
C. Horneris: „Maxas Verstappenas laimėjo pirmą savo etapą ir tapo pačiu jauniausiu nugalėtoju visoje „Formulės-1“ istorijoje, be to, dar ir debiutuodamas „Red Bull“ komandoje – tai yra tiesiog pasakiškas rezultatas. Mes supratome, kad šansas pasiekti tokios sėkmės atsirado tik po to, kai iš lenktynių pasitraukė abu „Mercedes“ pilotai.
Šiais metais „Ferrari“ turi labai greitą mašiną, tai buvo patvirtinta ir per treniruotes, todėl buvo labai sunku juos išlaikyti už savęs. Gali būti, jog laisvoje trasoje jie turėjo nedidelį pranašumą prieš mus, bet kaip žinoma, šioje trasoje yra labai sunku aplenkti, todėl mes nutarėme išskirti mūsų abiejų pilotų taktikas.
Antroje lenktynių atkarpoje dar nebuvo niekas aišku, koks variantas bus greitesnis – ar su 3 sustojimais ar su dviem. Tuo metu mums atrodė, kad laisvoje trasoje Vettelis važiavo greičiausiai iš visos ketveriukės, todėl mes uždavėme sau klausimą: „Kaip jį aplenkti?“
Komanda galvojo, kad jei mes išskirsime abiejų mūsų pilotų taktikas, tai leis įgyvendinti abu scenarijus, bet koks iš jų yra teisingesnis, tuo metu buvo neaišku. Mes supratome, kad 2 sustojimų variantas bus sąlygotas labai aštria kova pačioje lenktynių pabaigoje dėl nusidėvėjusių padangų. Tačiau Maxas labai puikiai dirbo su padangomis, sugebėjo sutaupyti jų resursą tiek, kad galėjo atmušinėti Kimio Raikkoneno atakas paskutiniuose ratuose. Tai buvo puiku.
Labai gaila, kad ant Ricciardo mašinos priešpaskutiniame rate sprogo padanga... Bet kai varžybų pradžioje Vettelis aplenkė C. Sainzą ir atidūrė švarioje trasos dalyje, jis turėjo labai aukštą tempą ir buvo greitesnis už mus. Vienintelis variantas jį aplenkti buvo perėjimas prie 3 sustojimų taktikos. Tuo metu mums teko priimti skirtingus taktinius sprendimus, kad nors viena iš mūsų mašinų sugebėtų aplenkti Sebastianą.
Todėl tuo metu mes galvojome, kad geriausius šansus laimėti turi tuo metu pirmavęs australas ir pervedėme jį į 3 sustojimų taktiką, bet tuo metu lygiai taip pat pasielgė ir „Ferrari“ su Vetteliu. Prieš paskutinę atkarpą „Ferrari“ sustojo labai anksti, norėdami Sebastianui išsaugoti aukštesnę poziciją, o mes Danielį į boksus pakvietėme 6 ratais vėliau, kad jo padangos būtų kur kas naujesnės nei konkurento. Bet Sebastianui, regis, tuo metu nepavyko greitai pasivyti pirmaujančių Maxo ir Kimio, kaip mes tikėjomės. O pačioje lenktynių pabaigoje jam iškilo kažkokių techninių problemų.
Jei Danieliui būtų greitai pavykę aplenkti Vettelį, tuomet jis būtų turėjęs nemažą greičio pranašumą lyginant su dviem priekyje buvusiais bolidais ir jis būtų galėjęs juos pasivyti...
Žinoma, po lenktynių svarstyti yra lengviausia, o štai tuo momentu buvo visai neaišku, koks taktinis variantas yra geresnis. Mes galvojome, jog mūsų pagrindinis priešininkas yra Vettelis ir būtinai norėjome, kad Ricciardo jį aplenktų“...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983