C. Horneris: sutartis su „Porsche“ nėra pasirašyta

C. Horneris: sutartis su „Porsche“ nėra pasirašyta
logo Rugpjūčio 29 d. 18:30, Edgar Gonzalez

Christianas Horneris teigia, kad bendradarbiavimo sutartis su „Porsche“ dar nėra pasirašyta.

Anot brito, „Red Bull“ nereikia partnerystės su vokiečių automobilių gamintoju, kad būtų finansuojamas variklių projektas. Varikliai tokių atveju gautų „Red Bull“ pavadinimą. Jie galėtų būti paženklinti ir kitu logotipu, už kurį reiktų sumokėti tam tikrą sumą pinigų.

C. Horneris taip pat neigia, kad nuo 2026 m. „Red Bull“ toliau naudos „Honda“ variklius.

Praėjusį ketvirtadienį „Audi“ paskelbė, kad nuo 2026 m. įžengs į „Formulę-1“ kaip variklių gamintoja. Tuo tarpu apie kitą VW grupės prekinį ženklą „Porsche“ kol kas jokių žinių.

Kalbama, kad „Porsche“ taps „Red Bull Powetrains“ akcininke, o jėgainė bus pažymėta gamintojo iš Štutgarto vardu, ir tai iš esmės bus rinkodaros susitarimas, kuriame numatyta, kad RBP gamykloje dirbs tik nedidelis skaičius „Porsche“ inžinierių. Tačiau sandoris dar nebaigtas, nepaisant to, kad FIA jau paskelbė naują variklių reglamentą.

Teigiama, kad abi pusės vis dar diskutuoja dėl svarbiausių klausimų, pavyzdžiui, dėl būsimų akcijų paketų ir balsavimo teisių.

Dar labiau intriguoja gandai, jog kai kurie „Red Bull“ atstovai norėtų toliau bendradarbiauti su „Honda“.

Nors praėjusio sezono pabaigoje „Honda“ oficialiai pasitraukė iš F-1, ji sutiko tiekti „Red Bull“ ir „AlphaTauri“ ekipoms variklius iki 2025 m. pabaigos. Tačiau japonai neatmeta galimybės ateityje sugrįžti į F-1, kai įsigalios naujas reglamentas.

C. Horneris pabrėžė, kad „Red Bull“, remiama „Porsche“ ar be jos, yra visiškai įsipareigojusi vykdyti savo variklių programą ir jau įdarbino 300 darbuotojų iš galimų 450, todėl nėra svarbu, kokiu ženklu bus pažymėtas naujasis variklis.

„Akivaizdu, kad mes tęsiame „Red Bull Powertrains“ programą“, - sakė C. Horneris.

„Prieš vasaros atostogas užvedėme pirmąjį variklį. Iki 2026 m. dar liko nemažai laiko. Turime dar daug laiko ir, žinoma, strategiškai turėsime daryti tai, kas tinka komandai ir kompanijai. Žinoma, vyksta konstruktyvios diskusijos su „Porsche“.“

Paklaustas, ar „Red Bull“ gali likti su „Honda“, jis atsakė: „Manau, kad dėl 2026 m. dar niekas nėra nuspręsta. Akivaizdu, kad „Red Bull Powertrains“ yra įsteigta, turime daugiau nei 300 įdarbintų žmonių. Taigi, mes pasirinkome savo kryptį.“

„Taip, mūsų laikas nespaudžia. Nes iki 2026-ųjų dar liko treji su trupučiu metų. Taigi, mums nereikia skubėti. Todėl toliau vyksta konstruktyvios diskusijos.“

Gamintojai iki spalio 15 d. turi pranešti FIA apie savo ketinimą būti variklių tiekėju nuo 2026 m. ir sumokėti mokestį, kad turėtų teisę balsuoti dėl bet kokių būsimų taisyklių pakeitimų. Tačiau dėl minėtos datos vis dar vyksta diskusijos.

„Taip, yra tokia data. Tačiau tai netrukdo sudaryti sandorį po 15-osios. Taigi, „Red Bull Powertrains“ 2026 m. tieks variklius dviem komandoms.“

„Mes turime „Red Bull Powertrains“, kuri gamins variklius. Tikslas buvo turėti integruotą sprendimą tarp variklio ir važiuoklės, kad visa tai būtų po vienu stogu, nes esame vienintelė komanda, išskyrus „Ferrari“, kuri tai daro. Taigi, planas yra visiškai aiškus.“

Paklaustas, ar „Red Bull“ variklis gali būti žymimas „Honda“ logotipu, jis atsakė: „Šiuo metu mes labai daug dėmesio skiriame savo projektui. Akivaizdu, kad yra daug spekuliacijų. Puiku, kad yra gamintojų, kurie domisi galimybe ateiti į šį sportą arba jame likti, tačiau „Red Bull Powertrains“ įsipareigojo vykdyti savo veiklą. Turime įrangą, bandymų stendus, reikiamus pajėgumus, įdarbinome geriausius F-1 talentus. Žvelgiant į ateitį, manome, kad esame labai geroje padėtyje.“



Komentarai (0)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas