C. Horneris: visi klausimai dėl ateities lieka atviri

C. Horneris: visi klausimai dėl ateities lieka atviri
logo 2017 Rugsėjo 17 d. 11:04, Pexels

„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris, svarstydamas apie tai, kokie jėgos agregatai gali būti montuojami jų komandos mašinose po 2018 metų, pareiškė, kad visi panašūs klausimai lieka atviri.

  • Sklando gandai, kad „Renault“, pasibaigus kitam sezonui, gali atsisakyti bendradarbiauti su „Red Bull“. Suprantama, kad nei jūs, nei jie to nepatvirtins, bet kaip yra žinoma, „Renault“ pasirašė sutartį su „McLaren“ – kokiu būdu tai gali atsiliepti jūsų komandai?
  • Spręskite patys: mes turime kontraktą su „Renault“ iki 2018 metų pabaigos ir kitais metais mūsų mašinose bus montuojami jų varikliai „TAG- Heuer“ pavadinimu, kaip tai buvo keletą pastarųjų metų.  Visi klausimai apie tai, kas bus po 2018 metų, lieka atviri. Kol kas nieko nenuspręsta ir visos kalbos apie tai, kas gali įvykti – ne daugiau nei spekuliacijos.
  • Ar jūs nesiruošiate į „Formulę-1“ atvesti kokio nors naujo jėgainių gamintojo? Iki 2019 metų belieka 15 mėnesių, o kitą gegužę jūs jau pradėsite kurti naują važiuoklę...
  • Mes galime bendradarbiauti tik su tais jėgos agregatų tiekėjais, kurie jau dirba su čempionato komandomis. Yra kalbama apie vieno vokiečių gamintojo atėjimą į „Formulę-1“, bet to neįvyks. Mes turime dalykinius santykius su „Aston Martin“ kompanija, kurie kol kas tik vystymo stadijoje ir jie neturi nieko bendro dabartinių jėgainių klausimu.
  • Visi atkreipė dėmesį į jūsų komentarus į tai, kad „Aston Martin“ gali ateiti į F-1 kaip variklių tiekėjas, bet dabar ši kompanija neturi tokios galimybės...
  • Kalba ne apie tai, kas gali atsitikti jau dabar, bet kompanija rimtai galvoja apie ateitį, apie 2021 metus. Visiems įdomu sužinoti, koks bus naujas techninis reglamentas varikliams, kuris įsigalios nuo 2021 metų. Mūsų prioritetinis uždavinys yra tas, kad 2020 metų pabaigai pasiekti geriausią sportinę formą...
  • Ką apie ateitį galvoja Dietrichas Mateschitzas, „Red Bull“ savininkas? Kas bus, jei „Renault“ jėgainės ir toliau nusileis „Mercedes“ ir „Ferrari“? Ar gali jis priimti sprendimą pasitraukti iš „Formulės-1“?
  • Jis nori, kad komanda būtų konkurencinga. Jis išsaugo ištikimybę „Formulei-1“ jau seniai, jis yra aistringas šio sporto gerbėjas ir jam bus labai įdomu pasižiūrėti, koks bus naujas 2021 metų techninis reglamentas. Visų komandų susitarimai su „Formule-1“ baigiasi 2020 metų pabaigoje, tas pats ir su „Red Bull“. Prieš priimant sprendimą dėl ateities, reikia žinoti, po kuo jūs pasirašote.
  • Kada atsiras naujienos apie naująjį reglamentą?
  • Manau, kad rudens pabaigoje mes jau turėsime bendrą įsivaizdavimą apie tai, koks bus „Formulės-1“ peizažas ateityje. Rossas Brawnas ir jo specialistų komanda ties tuo jau dirba. Rossas yra puikus strategas, mąstytojas ir jis su tuo nežada labai skubėti. Jo komanda aktyviai bendradarbiauja su FIA ir manau, kad pirmąja informacija jie pasidalins su komandomis jau artimiausiais mėnesiais.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983