C. Leclercas, F. Alonso ir V. Bottas išsakė savo nuomonę apie L. Hamiltono ir M. Verstappeno incidentą (35)

C. Leclercas, F. Alonso ir V. Bottas išsakė savo nuomonę apie L. Hamiltono ir M. Verstappeno incidentą
logo Liepos 19 d. 19:51, Daimler AG

Po Didžiojoje Britanijoje įvykusių F-1 lenktynių, keli sportininkai išsakė savo nuomonę apie avariją, kurioje sudalyvavo Lewisas Hamiltonas ir Maxas Verstappenas.

Už sukeltą incidentą L. Hamiltonui buvo skirta 10 sek. bauda ir du baudos taškai.

Incidentą geriau už visus kitus matė „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas, kuris tuo metu minėtiems sportininkams važiavo iš paskos.

„Sunku viską vertini iš bolido. Sėdime labai žemai, tad sunku viską pamatyti. Viskas įvyko labai greitai. Mačiau, jog priekyje manęs vyksta atkakli kova. Manau, kad tai lenktyninis incidentas. Sunku kaltinti vieną ar kitą. Akivaizdu, jog vidinėje dalyje buvo laisvos vietos. Galbūt Lewisas galėjo važiuoti arčiau vidinės posūkio dalies. Bet ir Maxas, važiuodamas išore, elgėsi agresyviai. Tad tokių situacijų pasitaiko. Svarbiausia, kad Maxas nesusižeidė“, - kalbėjo C. Leclercas.

Savo nuomonę apie incidentą išsakė ir „Alpine“ pilotas Fernando Alonso.

„Atstumas tarp jų buvo tikrai mažas. Manau, kad Lewisas buvo tikrai daugiau nei puse bolido greta Maxo. Tad Lewisas, atsidūręs tokioje situacijoje, negalėjo tiesiog pradingti“, - pasakojo F. Alonso.

„Tai buvo nelaiminga lenktynių akimirka. Bet tai nebuvo padaryta tyčia. Nei vienas iš pilotų nepadarė kažką blogo. Tokia yra mano nuomonė. Taigi, tai tiesiog buvo nelaiminga akimirka.“

Antrojo „Mercedes“ piloto Valtteri Botto nuomone, incidento buvo galima tikėtis.

„Mačiau kaip jie kovojo pirmame rate. Panašiai buvo ir per sprinto lenktynes. Nujaučiau, jog kažkas įvyks. Bet jie kovojo labai atkakliai. Tačiau tokių dalykų pasitaiko. Kai atkakliai kovoji, nepasiduodi, tokių situacijų pasitaiko. Tai sporto dalis. Aš tiesiog džiaugiuosi, kad po tokios avarijos Maxas nesusižeidė. Aš taip pat manau, kad Lewisas nusipelnė tos pergalės“, - sakė suomis.


Komentarai (35)
Black_Death
IP: 430c962 | 07/21 10:41 Atsakyti
As..
07/20 18:26

Ramusis senukas Hamiltonas, ką tik buvo komentaras apie tai, koks jis subrendęs lentynininkas.. O dabar - nebegali laimėti, tai sukelia pavojingą situaciją vieninteliam savo konkurentui, kas be ko, šiame etape smarkiai jį lenkiančiam gebėjimais. Tiesiog - kai turi žemą intelektą vienintelis būdas laimėti - kenkti kitam :D nesu nei Verstapeno faas, nei Hamiltono heiteris, man smagu tik matyti kovą ir ar ji vyjsta tarp paskutinių ar tarp pirmų bolidų man didelio skirtumo nėra, svarbu kova. Bet paskutiniu metu tai man gaila matyti Hamiltono "skęstančiojo" bandymus išsigelbėti, kai nebeturi jokių vilčių. Gaila tik, kad ta bejėgystė vos nesibaigė tragedija geresniam nei jis :D bet.. Aš nors ir hiperbolizuoju, bet manau, kad senukui laikas įvertinti savo veiksmus lentynėse, nebevaikas juk. O 1s. Bauda yra absoliuti beprasmybė, kai likę bolidai nei per puse nėra tiek geri kiek Mercedes. Už tokį incidento sukėlimą reikėjo šalint iš varžybų arba duot 5min. Baudą, kad šansų kovot dėl taškų nebeliktų. Nes tyčia sukėlė pavojų kiti lenktyninko gyvybei. Čia liūdniau nei Mezapino pavojingas nesigaudys lenktynėse..

Surengiam apklausa, ar sis 'neutralaus' ziurovo komentaras yra 'neutralus' 😂
As..
IP: b8d348d | 07/20 18:26 Atsakyti
Ramusis senukas Hamiltonas, ką tik buvo komentaras apie tai, koks jis subrendęs lentynininkas.. O dabar - nebegali laimėti, tai sukelia pavojingą situaciją vieninteliam savo konkurentui, kas be ko, šiame etape smarkiai jį lenkiančiam gebėjimais. Tiesiog - kai turi žemą intelektą vienintelis būdas laimėti - kenkti kitam :D nesu nei Verstapeno faas, nei Hamiltono heiteris, man smagu tik matyti kovą ir ar ji vyjsta tarp paskutinių ar tarp pirmų bolidų man didelio skirtumo nėra, svarbu kova. Bet paskutiniu metu tai man gaila matyti Hamiltono "skęstančiojo" bandymus išsigelbėti, kai nebeturi jokių vilčių. Gaila tik, kad ta bejėgystė vos nesibaigė tragedija geresniam nei jis :D bet.. Aš nors ir hiperbolizuoju, bet manau, kad senukui laikas įvertinti savo veiksmus lentynėse, nebevaikas juk. O 1s. Bauda yra absoliuti beprasmybė, kai likę bolidai nei per puse nėra tiek geri kiek Mercedes. Už tokį incidento sukėlimą reikėjo šalint iš varžybų arba duot 5min. Baudą, kad šansų kovot dėl taškų nebeliktų. Nes tyčia sukėlė pavojų kiti lenktyninko gyvybei. Čia liūdniau nei Mezapino pavojingas nesigaudys lenktynėse..
Black_Death
IP: 430c962 | 07/20 17:56 Atsakyti
zexel
07/20 15:03

Pagal tave Liusei reikėjo pedaliaus neatleisti ir būtų buvęs priekyje=nekaltas?

Taip sakau, nes nesuprantu kur Maxo kalte? Liusei vietos uzteko. Liuse nebuvo taranas. Manau tai buvo lenktynis incidentas, kuriame pasitikrino kiausiu tvirtuma. Liuse atleido pedala =+25 taskai, su ROS neatleido, etapas abiems issibrauke
Lieka
IP: 9b46fb2 | 07/20 16:29 Atsakyti
Vamzdiec
07/20 15:30

Už sukeltą incidentą L. Hamiltonui buvo skirta 10 sek. bauda ir du baudos taškai.///
Po sito teiseju sprendimo man atrodo,kad klausimo kas kaltas NEBELIEKA?

Tik akliems hamio fanams...
grazvis
IP: 4781a28 | 07/20 15:32 Atsakyti
posukyje pries avaryja drasiai uzlingo i prieki. per plauka nuo avarijos. tai siame posukyje bande tapati padaryy. bet nepaejo. baiges kaip baiges
Vamzdiec
IP: 330e25f | 07/20 15:30 Atsakyti
Už sukeltą incidentą L. Hamiltonui buvo skirta 10 sek. bauda ir du baudos taškai.///
Po sito teiseju sprendimo man atrodo,kad klausimo kas kaltas NEBELIEKA?
HOX
IP: 4131aab | 07/20 15:12 Atsakyti
Heiteris
07/20 13:14

Kad kaip tik matosi, kaip lulu prieš pat įvykį atsuka vairą

net jei ir atsuka tai tik del to kad butu lygybe pasaulyje :D istikruju ziurek i posuki arteja prie apexo posukio ir siek tiek turi atsukti nes visai i vidine puse nuvaziuos. man taip atrodo. anyway net jei tai specialiai tai maxas turejo vietos palikti, pats kaltas nepaliko vietos atsidure sienoje
zexel
IP: a29e78b | 07/20 15:11 Atsakyti
Pasižiūrėk, kurioje trasos vietoje yra Maxas kontakto metu (2:12) ir matysis kas ir kiek vietos paliko. Apskritai labai gerai atsispindi nuo pat starto kiek kartų Maxas Liusę spaudė - Liusė važiuoja savo trajektorija o Maxas demonstratyviais spaudžia į šoną. taip ir incidento metu, pasuko truputį vairą, bet kiek vietos turėjo Liusė ir kiek Maxas? Realiai čia abiejų kaltė, nei vienas nenorėjo nusileisti (Liusė nusileido, bet per vėlai). Teisėjai tiesiog pasidavė spaudimui ir skyrė baudą, kurios neturėjo skirti nes kaltė abipusė.
zexel
IP: a29e78b | 07/20 15:03 Atsakyti
Black_Death
07/20 10:52

Kodel lenkdamas Maxas turejo pasitraukti kairen? Kontakto metu VER buvo prieki HAM nebuvo prie trasos ribos prispaustas. Jei VER buvo mojuojama melyna veliava, tai taip turejo pasitraukti ir suteikti dar daugiau erdves.

Pagal tave Liusei reikėjo pedaliaus neatleisti ir būtų buvęs priekyje=nekaltas?
zexel
IP: a29e78b | 07/20 14:57 Atsakyti
Geras Nickas
07/20 01:07

Manau, kad ta bauda Hamiltonui buvo skirta dėl trijų priežasčių:
Pirma, jis nebuvo priekyje, todėl neturėjo pranašumo ir turėjo/galėjo pasirinkt ne tokią artimą trajektoriją šalia Maxo
Antra, avarijos padariniai - Hamiltonas galėjo tęsti lenktynes po incidento, Maxas ne.
Trečia, kontakto pasėkmės, nes smūgis buvo stiprus, galėjo baigtis liūdniau, nors ir taip ne itin gerai viskas susiklostė matant kokios būklės iš bolido išsiropštė Maxas.
Tikriausiai tokiam baudos dydžiui būtų užtekę ir pirmos bei antros sąlygų, bet trečia buvo taškas priimant sprendimą.
Red Bull buvo pilni emocijų, aišku norėjo kažko griežčiau, bet nelabai buvo už ką. Šiaip čia pateikti kitų lenktynininkų vertinimai gan artimi tai pozicijai kuriai pritariu ir aš - lenktyninis incidentas, bet truputį daugiau Hamiltono kaltės, tai yra, galėjo kiek mažiau arčiau Makso būt.

Gal užtenka nusišnekėti? Juk aiškiai pasakė, kad teisėjai, vertindami incidentus, nevertina pasekmių, todėl savo antrą ir trečią punktus mesk į šiukšliadėžę.
Ir labai gerai suprantu, kodėl taip yra. Tiesiog taisyklės yra labai griežtos, o pasekmių vertinimas yra grynai subjektyvus dalykas. Jei pradėtų vertinti pasekmes, tai ginčai būtų begaliniai. Tarkime šiuo atveju pasekmės akivaizdžios, o kaip įvertinti, jeigu būtų Liusė priekiniu sparnu prapjovęs galinę padangą? Padanga galėtų tame pačiame rate nusprogti (pasekmės akivaizdžios čia ir dabar), o galėtų po 10 ratų nusprogti (pvz., jau po to kai paskirta bauda). o jeigu tuo metu viskas tvarkoje, bet po 30 ratų pareina Maxo greičių dėžė (pvz., nuo šoninio smūgio į ratą). Ir tų "jeigu" čia galima prifantazuoti negalę. Vienos pasekmės gali būti aiškios iš karto, kitos po pusės valandos ar dar vėliau. Tai kaip ir kada teisėjams reikėtų vertinti incidentus ir kada dalinti baudas? jau nekalbu apie skirtingą pasekmių interpretavimą.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas