Kaip praneša italų „Motorsport“, „Ferrari“ komanda priėmė sprendimą Ostine pakeisti vidaus degimo variklį Charleso Leclerco bolide. Tai bus šeštasis pagal skaičių variklis monakiečio automobilyje šiame sezone ir pagal taisykles už tai priklauso 5 starto pozicijų bauda.
Priežastis, dėl kurios bus keičiamas vidaus degimo variklis, yra kiek neįprasta. Esmė tame, kad tai bus patobulintas motoras, kurį reikia išbandyti dabar, kad jį būtų galima užtikrintai naudoti 2023 metais.
Pagal galiojančias taisykles, jėgos agregatų tobulinimas „Formulėje-1“ yra įšaldytas iki 2026 metų. Bet yra išimčių, kurios leidžia nedaug keisti motoro konstrukciją, jei tikslas yra didinti variklio patikimumą prižiūrint FIA techniniams specialistams.
Žinodamas tai, „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto specialiai pasirinko strategiją gaminti maksimaliai galingą agregatą, o su jo patikimumu nutarta išsiaiškinti vėliau. Jėgainės patikimumas ir tikrai šiais metais nebuvo italų ekipos stiprioji pusė, todėl federacija leido jėgainę tobulinti.
Nemenkas galios padidėjimas buvo pasiektas dėl naujos specialios degalų įpurškimo sistemos ir dėl naujos uždegimo sistemos. Visa tai kartu leido pagerinti degalų sudegimo procesą, bet tai kartu padidino apkrovas kai kurioms kitoms detalėms.
Vėliau buvo prieita prie to, kad „Ferrari“ dirbtinai mažino variklio galią, nes dirbdamas maksimaliu režimu, motoras dažnai gesdavo. Per JAV GP C. Leclercas turės didžiausios galios variklį.
Pačio tobulinimo esmė palietė medžiagų, iš kurių gaminamos naujos detalės, pakeitimą. Tuo tarpu pati konstrukcija visiškai nepasikeitė.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2025 sezono taškai: | 652 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |