C. Leclercas Monake sudaužė N. Laudos F-1 bolidą (37)

C. Leclercas Monake sudaužė N. Laudos F-1 bolidą
logo Gegužės 15 d. 19:47, Ferrari

Monake vykusiame renginyje, kuriame sportininkai trasoje varžosi su istoriniais lenktynių automobiliais, Charlesas Leclercas sudaužė F-1 „Ferrari“ bolidą, kurį praeityje pilotavo sporto legenda Niki Lauda.

Šiandien vykusio renginio metu monakietis įveikė kelis demonstracinius apšilimo ratus pilotuodamas 1974 metų „Ferrari 312B3. Pradėjęs trečią ratą, sportininkas padidino tempą.

Rato pabaigoje, „La Rascasse“ posūkyje, sportininkas nesuvaldė bolido ir galu trenkėsi į apsauginę sieną, taip nulauždamas galinį sparną. Lenktynininkas gestikuliavo rankomis, jog susidūrė su technikos gedimu.

Sportininkas po kurio laiko tęsė važiavimą, bet išvažiavus į starto/finišo tiesiąją ir pradėjus iš automobilio galo rūkti dūmams, sustojo. Po kurio laiko netoli sustojo ir Jacky Ickxas, pilotavęs „Ferrari 312B“.

Apžiūrėjęs apgadintą bolidą, nusivylęs C. Leclercas apie incidentą pasikalbėjo su J. Ickxu. Sportininko teigimu, atvažiuojant į lėtąjį posūkį automobilyje sugedo stabdžiai.

„Man pasisekė, kad tai nutiko tokiame lėtame posūkyje, nes jei tai būtų nutikę kitur, viskas galėjo baigtis daug blogiau. Į posūkį atvažiavau normaliai, bet dingus stabdžiams, išsigandau“, - pasakojo C. Leclercas.

Vėliau sportininkas savo „Twitter“ paskyroje rašė: „Kai galvoji, kad viskas, kas galėjo nutikti blogo Monake jau nutiko, bet tada dingsta stabdžiai „La Rascasse“ posūkyje pilotuojant istorinį F-1 „Ferrari“ bolidą.“


Komentarai (37)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Ziaurus
IP: 740696d | 05/17 12:45 Atsakyti
Darius vin
05/16 22:20

Iš vaizdo įrašo atrodo kad stabdžiai nieko dėti , per greitai į posūkį įvažiavo ir užmetė

Ta prasme nuotraukuose aiskiai matosi, kad issitaske stabdziu kaladeld, bet vistiek matot kazkokias konspiracijas:D zinovai
tp
IP: 0f03f9b | 05/17 11:14 Atsakyti
Ah yes. Dabartiniai sportininkai nepavažiuotų pilnu greičiu su bolidais, kuriuos alaus pilvai vairavo. Ne vienas pabijotų, taip, bet dauguma manau pavažiuotų dar geriau nei Sennos ir kiti.
Håkon
IP: 93ebb3f | 05/17 10:54 Atsakyti
Ne šiuolaikiniai kartai pilotuot, tokių laikų ir vyrų kaip Lauda bolidus.
Simse
IP: bb61d89 | 05/17 08:41 Atsakyti
LewisNr1
05/16 18:22

Nenoriu nuvertinti dabartinių pilotų, bet labai abejoju kad pavažiuotu taip pat. Keičiasi viskas, keičiasi ir žmonės. Tiesa pasakius, netikiu kad visa dabartinė rikiuotė atlaikytų lenktynių savaitgali su šiais bolidas, tikru jų tempu, tai yra, kad gal ir suvažiuotų viską, bet skustusi po savaitgalio viso kūno skausmais ir viskuo kas įmanoma turbūt. Gal ir tik gal, po daug, daug treniruočių, bent priartėtu prie to, ka legendos darė su šiais bolidais. Beje ir kartingai tuometiniai, su dabartiniais ne lyginami, nors tokio atotrūkio kaip tarp bolidu turbūt nėra, bet tikrai manau, kad dabartiniai yra lengviau valdomi, plius ir trasos N kartu kokybiškesnės. Yra kažkur video onboard iš berods Long Beach trasos, pasiekokit YouTube, kur bahuras visa trasa kovoja su vairu, bėgių perjunginejimu ir plius trasa tiesiog žiauriai nelygi, atrodytų šiais laikais net zvyrkeliai kokybiškesni. Aš jaučiu didelę pagarbą senos kartos lenktynininkas. Kaip sakė Juha, B group buvo vyrams, o wrc berniukams. Tai ir čia panašiai, anie laikai buvo vyrams, o dabar beveik kiekvienas gali vairuoti, kas turi pinigų, noro ir neturi baimės jausmo.

YZF
IP: 20135ae | 05/16 23:01 Atsakyti
Darius vin
05/16 22:20

Iš vaizdo įrašo atrodo kad stabdžiai nieko dėti , per greitai į posūkį įvažiavo ir užmetė

Is vaizdo iraso kaip tik labai aiskiai matosi kad kazkas su stabdymu buvo prastai. Tik gal jie nedingo o siaip ne ta pedala paspaude
Darius vin
IP: 7fa2a70 | 05/16 22:20 Atsakyti
Iš vaizdo įrašo atrodo kad stabdžiai nieko dėti , per greitai į posūkį įvažiavo ir užmetė
LewisNr1
IP: 2628f6d | 05/16 20:31 Atsakyti
tech
05/16 20:05

sutinku, kad siuolaikinius yra saugiau ir patogiau vairuoti. saugus, gera aero ir tt. priprate prie to, ka turi.
anais laikais, jiems tai buvo iprasta, nes kitokiu nebuvo. bet dabar atimk is dabartiniu pilotu siuolaikinius ir persodink i tuos senus grabus. as zinok kazkaip abejoju, ar bent vienas ( na neskaitant gaal Latifiu ir Mazepinu) kazin ar atisakytu lenktyniauti su istoriniais. sitie pilotai yra askciausios klases, beveik visi laimeje visas zemesnes serijas, jie siaip ar taip jie neturi tokio kaip greicio baimes faktoriaus. manai, kad praskystu del to, kad bolidas nesaugus? abejoju. kai isijungia zalia sviesa - lenktyniavimo instinktas tokiems ima virsu. treniruotes treniruotes, ir dar karta treniruotes, palakstymai uz trasos ribu, kazkiek atsargos pojutis didesnis butu zinoma. kad ten nera daug informaciniu dalyku, tai nereiskia, kad negaletu prie to prisitaikyt,ar vairuto be to, nes vairavimo pagrindinis principas visvien islieka tas pats - sitie pilotai kaip niekas kitas jaucia bolido sukibima su trasa, tai duok tu jiems bet koki graba ir suvaziuos, tik laiko prisitaikyti klausimas, manau :)

Tai kad net dabar yra verkenciu dėl saugumo, dėl per mažo sukibimo, prastos aero ir t.t. Tad manau iš dabartinių pilotų, prie tų mirtinų bolidu, ašarų girdetumem laaabai daug. Faktas, kad daugelis norėtų persėsti į tuos bolidus, nes tai užgniaužia kvapą, gali važinėti su šiuolaikinių M3 ir tau žiauriai patiks, bet atsisėsk į f40, nu vairavimo prasme didesnio kaifo turbūt nebus,bet nepaisant visko M3 dabartinis turbūt ir greitesnis ir žymiai lengviau valdomas. Nu žodžiu, nemanau kad dabartiniai pilotai atlaikytų tai, ką tie mirtininkai atlaikė, arba bent jau prisitaikymo laikas būtų max ilgas ir vis vien ne visi tai atlaikytų. Nenoriu nuvertinti dabartinių pilotų, jie irgi išskirtiniai žmonės, bet tai ką 80ais-90ais darydavo chebra yra aukščiausia klasė ir prie jos mes deja niekada ne grįšim vien dėl saugumo klausimų. Pvz aš labai džiaugiuosi, kad wrc atsisakė pavarų perjunginejimo ant vairo, manau ir toliau tiek wrc tiek f1 galėtų atsisakyti vairuotojams palengvinančių dalykų. Zodziu esmė, kad anuos bolidus buvo N kartu sunkiau vairuoti, o ar dabartiniai su tuo susitvarkytų, lieka klausimu neatsakytu.
tech
IP: c4754c7 | 05/16 20:05 Atsakyti
LewisNr1
05/16 18:22

Nenoriu nuvertinti dabartinių pilotų, bet labai abejoju kad pavažiuotu taip pat. Keičiasi viskas, keičiasi ir žmonės. Tiesa pasakius, netikiu kad visa dabartinė rikiuotė atlaikytų lenktynių savaitgali su šiais bolidas, tikru jų tempu, tai yra, kad gal ir suvažiuotų viską, bet skustusi po savaitgalio viso kūno skausmais ir viskuo kas įmanoma turbūt. Gal ir tik gal, po daug, daug treniruočių, bent priartėtu prie to, ka legendos darė su šiais bolidais. Beje ir kartingai tuometiniai, su dabartiniais ne lyginami, nors tokio atotrūkio kaip tarp bolidu turbūt nėra, bet tikrai manau, kad dabartiniai yra lengviau valdomi, plius ir trasos N kartu kokybiškesnės. Yra kažkur video onboard iš berods Long Beach trasos, pasiekokit YouTube, kur bahuras visa trasa kovoja su vairu, bėgių perjunginejimu ir plius trasa tiesiog žiauriai nelygi, atrodytų šiais laikais net zvyrkeliai kokybiškesni. Aš jaučiu didelę pagarbą senos kartos lenktynininkas. Kaip sakė Juha, B group buvo vyrams, o wrc berniukams. Tai ir čia panašiai, anie laikai buvo vyrams, o dabar beveik kiekvienas gali vairuoti, kas turi pinigų, noro ir neturi baimės jausmo.

sutinku, kad siuolaikinius yra saugiau ir patogiau vairuoti. saugus, gera aero ir tt. priprate prie to, ka turi.
anais laikais, jiems tai buvo iprasta, nes kitokiu nebuvo. bet dabar atimk is dabartiniu pilotu siuolaikinius ir persodink i tuos senus grabus. as zinok kazkaip abejoju, ar bent vienas ( na neskaitant gaal Latifiu ir Mazepinu) kazin ar atisakytu lenktyniauti su istoriniais. sitie pilotai yra askciausios klases, beveik visi laimeje visas zemesnes serijas, jie siaip ar taip jie neturi tokio kaip greicio baimes faktoriaus. manai, kad praskystu del to, kad bolidas nesaugus? abejoju. kai isijungia zalia sviesa - lenktyniavimo instinktas tokiems ima virsu. treniruotes treniruotes, ir dar karta treniruotes, palakstymai uz trasos ribu, kazkiek atsargos pojutis didesnis butu zinoma. kad ten nera daug informaciniu dalyku, tai nereiskia, kad negaletu prie to prisitaikyt,ar vairuto be to, nes vairavimo pagrindinis principas visvien islieka tas pats - sitie pilotai kaip niekas kitas jaucia bolido sukibima su trasa, tai duok tu jiems bet koki graba ir suvaziuos, tik laiko prisitaikyti klausimas, manau :)
LewisNr1
IP: 2628f6d | 05/16 18:22 Atsakyti
tech
05/16 12:06

pavaziuotu taip pat kaip ir to laiko pilotai. cia treniruociu klausimas. manai ten kazkokie antzmogiai pilotavo? visi pradejo nyuo tu paciu kartingu ir ejo per zemesniu formuliu serijas. prisitaikytu tiek sitie prie senu, tiek seni prie nauju. va pvz Magnusenas sedo prie inducaro, kuris visai kitoks, net be stiprintuvo, ir nuo pat pirmu varzybu buvo konkurencingas pravaziaves tik 2 treniruotes.

Nenoriu nuvertinti dabartinių pilotų, bet labai abejoju kad pavažiuotu taip pat. Keičiasi viskas, keičiasi ir žmonės. Tiesa pasakius, netikiu kad visa dabartinė rikiuotė atlaikytų lenktynių savaitgali su šiais bolidas, tikru jų tempu, tai yra, kad gal ir suvažiuotų viską, bet skustusi po savaitgalio viso kūno skausmais ir viskuo kas įmanoma turbūt. Gal ir tik gal, po daug, daug treniruočių, bent priartėtu prie to, ka legendos darė su šiais bolidais. Beje ir kartingai tuometiniai, su dabartiniais ne lyginami, nors tokio atotrūkio kaip tarp bolidu turbūt nėra, bet tikrai manau, kad dabartiniai yra lengviau valdomi, plius ir trasos N kartu kokybiškesnės. Yra kažkur video onboard iš berods Long Beach trasos, pasiekokit YouTube, kur bahuras visa trasa kovoja su vairu, bėgių perjunginejimu ir plius trasa tiesiog žiauriai nelygi, atrodytų šiais laikais net zvyrkeliai kokybiškesni. Aš jaučiu didelę pagarbą senos kartos lenktynininkas. Kaip sakė Juha, B group buvo vyrams, o wrc berniukams. Tai ir čia panašiai, anie laikai buvo vyrams, o dabar beveik kiekvienas gali vairuoti, kas turi pinigų, noro ir neturi baimės jausmo.
Black_Death
IP: 24855e6 | 05/16 16:37 Atsakyti
As visiskai pritariu eustachijui. Priprate, pasitrenirave, pavaziuotu kas labai panasiai, kas blogiau, kai kas po 1 ar 2 avarijos neliptu atgal. Tie bolidai be elektroniniu asistentu ir be "oro pagalviu", tai reiskia su jais taip pat kaip ir su mocu, vazevimo greiti nustato kiausiniai + neatlaikius "uzvirusiems sudams" arba out arba privalo buti aplentas prieki esantis.
Reziume: su tokia technika uzsidejus salma, pereini i kita dimencija kur kasdienines problemos nebeaktualios. Ne taip kaip vienam gp metu prase inzinieriaus, kad susitartu su jo plauku stilistu, nes iskart po apdovanojimu jis i rengini eina.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas