C. Sainzas: reikia spręsti pilotų svorio problemas (15)

C. Sainzas: reikia spręsti pilotų svorio problemas
logo 2016 Vasario 26 d. 10:08, Toro Rosso / Getty Images
Perėjus prie kur kas sunkesnių hibridinių jėgos agregatų F-1 sportininkams tenka smarkiai mažinti svorį.
Nuo 2015 metų bolidų minimalus svoris buvo padidintas, o prieš šio sezono pradžią ši problema iškilo vėl – dėl apkrovų padidėjimo atliekant saugumo bandymus bolidų svoris dar išaugo. Carlosas Sainzas, kuriam teko numesti svorio, pergyvena, jog tai gali pakenkti jo sveikatai.
C. Sainzas: „Kaip galima reikalauti iš piloto maksimaliai atiduoti visas jėgas prie bolido vairo, žinant, kad jis privalo numesti 3 ar 4 kilogramus ir taip minimalaus savo svorio? Tai prieštarauja vienas kitam. Jei pilotas nori būti maksimaliai konkurencingas, jis turi atitinkamai ir sverti, o dėl jo metimo lenktynininkas nebūna geros sportinės formos. O mašina vis sunkėja – joje atsiranda naujų detalių, daugiau aerodinaminių elementų, daugiau anglies pluošto.
Šį klausimą kažkaip reikia spręsti. Jeanas Ericas Vergne man pasakojo apie siaubingus dalykus, ką jis privalėjo daryti. Tai yra labai nesaugus ir neteisingas kelias“.
Carloso komandos draugas Maxas Verstappenas pareiškė, kad per žiemą jis numetė 2 kilogramus svorio, tačiau tokį reikalavimą sutiko be entuziazmo...
„Man tik 18 metų ir mano organizmas dar fiziškai vystosi, – sakė olandas. – Be to, mums reikia treniruotis, o raumenų masė taip pat yra papildomas svoris. Dabar aš sveriu 68 ar 69 kg, o to aiškiai nepakanka, kai mano ūgis yra 180 cm. Be to, mano visa šeima yra gana augaloti stambūs žmonės“.

Komentarai (15)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Tarzanas
| 02/27 16:28 Atsakyti
tai gal jūs ir žirgų lenktynėse žokėjams į kišenes švino prikaišioti norit?
Kapotojas
| 02/27 15:33 Atsakyti
Kėdė yra virtuvėje, o automobilyje yra sėdynė, mieli eGspertai
SB
| 02/26 23:41 Atsakyti
Svoro problemą galima išspręsti F-1. Tai, pavyzdžiui, sunku padaryti MotoGP, kur visi - žokėjai.
Tomas Borisovas
| 02/26 23:22 Atsakyti
Einama prie to.kai lenktyniu metu nualps pilotas ir bolida sudauzys.va tik tada imsis priemoniu.va gerai pakomentuota pilotas su pilna ekipiruote turi sverti tiek kiek reglamente parasyta.
redworm
| 02/26 19:24 Atsakyti
To SliMMaz> Gerai pakomentavai :D įsivaizduoju kartoninę kėdę bolide arba kėdę su švinu, kurios visnas neatkeltum nuo žemės :D :D
Micius
| 02/26 18:21 Atsakyti
Va ką turi svarstyti ***ų grupės, o dabar... Visi pilotai su kėde ir gertuve turi sverti vienodai. Ir taškas. Kas čia bliot *** neaišku aš nesuprantu ? Debilų *** taisyklių kūrėjai... ir ne kitaip. Atsimenu laikus, kai Benetton vairavo Bergeris, ir jis dėl savo ūgio daugiau užstodavo oro įsiurbimo angą... Apsurdas... Alesi ir tas spausdavo galvą į šoną, kad oro daugiau motoras paimtų... Pipiec kokia diskriminacija !
aiducci
| 02/26 16:31 Atsakyti
Tai f-1 ir yra tikrų vyrų sportas , bet tie tikri vyrai kemša bulvytes ir sėdi prie brėžinių ... Tikri vyrai gali sukurti gerą variklį. O pilotas tai kaip manekenė 90 60 90 . tik su skaičiais kitokiais . juk toks tas sportas ...
Jekesas
| 02/26 16:15 Atsakyti
Tai f-1 jau tiesiog kūliais ritasi link to, kad ateityj už vairo sedes tik moterys ir paliegę 18-20 metų pacanėliai, tuoj ateis laikas kai jau ir 55-60 kg sveriantis pilotas bus per sunkus. Ar čia pavadinsi tikrų vyru sportu kai tie vyrai liesi vien kaulai ir oda.
aiducci
| 02/26 15:45 Atsakyti
Ką čia spręsti , kiekvieną sporto šaka turi savo svorio ir ūgio kategorijas. Jei f-1 esi per sunkus eik į boksą !!!
kazkas_
| 02/26 14:44 Atsakyti
na, del balasto irgi yra niuansu - jei trukstama svori galima deti PO sedyne, tai komandos ir toliau nores kuo lengvesniu pilotu, nes taip sumazinamas bendras svorio centras.
×

TOP naujienos