F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas pareiškė, kad Silverstoune DRS zonoje įvykusios avarijos buvo „piloto pasirinkimo“ pasekmė.
Dar prieš Didžiosios Britanijos GP buvo paskelbta, kad Silverstouno trasoje atsiras papildoma DRS zona, kuri prasidėjo starto/finišo tiesiojoje ir tęsėsi iki trečiojo posūkio.
Praėjusį penktadienį vykusių treniruočių metu DRS zonoje, pirmame posūkyje, avariją patyrė „Haas“ pilotas Romainas Grosjeanas. Toks pat likimas, tik lenktynėse, ištiko „Sauber“ atstovą Marcusą Ericssoną.
„Pilotai nesuvaldė bolido pirmame posūkyje, nes naudojo DRS. Bet tai sportininkų pasirinkimas. Tai toks pat pasirinkimas, kaip ir visi kiti reikalingi pilotuojant bolidą“, - sakė C. Whitingas.
„Tai lyg galingas automobilis, kurį sunku suvaldyti pilotams. Kartais jie bando įveikti tam tikrus lėtesnius posūkius neatleisdami akseleratoriaus pedalo. Tokiu atveju dažniausiai apsisukama trasoje. Bet tai yra jų pasirinkimas. Jeigu jie galvoja, kad jiems pavyks tai padaryti - jie gali bandyti. Bet tai nėra privaloma. Tai toks pat pasirinkimas, kokius priima pilotai ir komandos važiavimų metu.“
C. Whitingas pripažino, kad papildoma DRS zona lenkimų skaičiaus stipriai nepadidino.
„Nemanau, kad mums ji pagelbėjo. Idėja buvo tokia, jog tai turėjo padėti pilotams priartėti prie priekyje jų važiuojančių sportininkų ir aplenkti juos tiesiojoje tarp 5 ir 6 posūkių.“
C. Whitingas prasitarė, kad Vokietijoje, kur vyks kitos F-1 lenktynės, atsiras papildoma DRS zona.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |