FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas patikino, jog žiūrovai, stebintys F-1 lenktynes per televizorių, bus informuoti apie tai, kada lenktynininkai pasinaudos reguliuojamo galinio sparno suteikiamu pranašumu.
Pastaroji sistema yra viena iš čempionato naujovių, kuria siekiama padidinti lenkimų skaičių. Tam, kad pilotas galėtų pasinaudoti reguliuojamo galinio sparno suteikiamu pranašumu, jis nuo savo varžovo turi važiuoti atsilikęs mažiau nei viena sekunde.
Šią sistemą pradėjus bandyti, pasklido įvairios kalbos dėl jos efektyvumo bei galimo pavojaus gedimo atveju. Tačiau C. Whitingas tikina, jog nėra dėl ko nerimauti.
„Lenktynių kontrolė neturės jokios įtakos varžybų rezultatams. Pilotas prie savo varžovo turės priartėti vienos sekundės atstumu, tada sistema bus aktyvuota ir sportininkas galės pakeisti galinio sparno atakos kampą. Apie lenktynių kontrolės įsikišimą negali būti nė kalbos“, - sakė FIA lenktynių direktorius.
C. Whitingas taip pat paaiškino kaip bus elgiamasi jei suges galinio sparno atakos kampą reguliuojantis mechanizmas.
„Mes sukūrėme programinę sistemą, kuri gedimo atveju sportininkui leis išjungti sistemą. Tačiau taip pasielgti bus leidžiama tik gavus leidimą iš lenktynių direktoriaus. Nusižengę bus griežtai baudžiami“, - teigė britas.
„Tam tikra trasos dalis, kurioje pilotas galės aktyvuoti sistemą, bus pažymėta specialia linija. Be to, žiūrovai, stebintys lenktynes per televizorių bus informuoti apie tai, jog pilotas pasinaudojo mechanizmu, reguliuojančiu galinį sparną“, - sakė C. Whitingas.
Manoma, kad komandoms bei FIA prireiks dviejų, trijų lenktynių kol minėtoji sistema bei jos veikimas bus tinkamai sureguliuoti.
Reguliuojamas galinis sparnas bus išbandytas pirmųjų laisvųjų treniruočių metu, kurios vyks kitą savaitę Melburno trasoje, Australijoje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).