„Champ Car“ serijos savininkas Kevinas Kalkhovenas pareiškė, kad nuo 2007 metų jo valdoma lenktynių serija gali tapti greitesnė nei „Formulės-1“ pirmenybės.
2007-aisiais pradės galioti šiuo metu derinamos „Champ Car“ serijos taisyklės, apibrėžiančios tiek automobilių konstrukciją, tiek juos varančius variklius.
„Įdomu tai, kad turime potencialią galimybę tapti greičiausiomis lenktynėmis, nes „Formulė-1“ mažina galingumą ir turi kitokias padangų taisykles. Mes galime padidinti galią ir išlaikyti galimybę keisti padangas“, – pareiškė užatlantėje vykstančių lenktynių rengėjas.
„Dėl 2007 metų bolido kalbamės su trimis keturiais gamintojais. Mūsų tikslas – padaryti automobilį manevringesniu ir lengvesniu, kartu išlaikant dabartinį saugumo lygį, kas yra labai svarbu, tuo pačiu ir klasikines „Champ Car“ savybes, tame tarpe ir turbokompresorinius variklius. Žvelgiame ir į normalius, tačiau aš asmeniškai teikiu pirmenybę turbo“, – pridūrė jis.
Nuo 2006 metų „Formulėje-1“ bus pradėti naudoti mažesnio tūrio ir cilindrų skaičiaus varikliai – naujasis reglamentas reikalaus gaminti 2,4 litro 8 cilindrų standarto variklius. Šiuo metu prestižinėje lenktynių serijoje naudojami 3 litrų 10 cilindrų tipo agregatai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).