"Champ Car": Miami, JAV

"Champ Car": Miami, JAV
logo 2003 Spalio 03 d. 21:40, CART
Praeitą sekmadienį, rugsėjo 28-ą dieną, kai daugumos europiečių autosporto fanų akys krypo į JAV Indianapolio trasą, kurioje kovojo F-1 pilotai, amerikiečiai daug labiau susidomėję stebėjo lenktynes Miami gatvėmis, kur rungėsi „Champ Car“ pilotai. Ir drąsiai galima teigti, kad čia aštrių kovų ir dramatiškų momentų buvo nemažiau nei Indianapolyje.
Priminsime, kad iki šio etapo čempionate pirmavo kanadietis Paulas Tracy, nuo jo 17 taškų atsilikinėjo brazilas Bruno Junqueira. Lenktynės Miami buvo šešioliktas šių metų etapas, be jo iki čempionato pabaigos liko vos 3 GP, tad kovoje dėl čempiono titulo kiekvienas iškovotas taškas tampa vis svarbesnis.
Šiose lenktynėse kaip niekad daug buvo lyderių pasikeitimų – pirmasis įvyko jau pirmame posūkyje, kai Bruno Junqueira aplenkė iš „pole“ pozicijos startavusį Adrianą Fernandezą. Tačiau pastarasis jau sekančiame rate susigražino pirmą vietą ir išlaikė ją iki 88-o rato iš 135. Antroje vietoje važiavo B.Junqueira, trečias sekė P.Tracy. Kanadietį atkakliai atakavo ketvirtoje vietoje važiavęs geriausias šių metų naujokas, prancūzas Sebastienas Bourdais. Galiausiai 68-ame rate trečias S.Bourdais bandymas atlikti lenkimą pirmame posūkyje pavyko, tačiau įvažiuojant į antrą posūkį prancūzas neuždarė trajektorijos, ir Tracy pabandė susigražinti ką tik prarastą poziciją. Deja, lenktynininkai nesugebėjo pasidalinti trasos, ir už tai abu skaudžiai susimokėjo – po susidūrimo, abiejų lenktynės buvo baigtos.
Iš lenktynių iškritus čempionato lyderiui, labai gerus šansus pataisyti savo padėtį čempionate įgijo B.Junqueira (priminsim, kad už pirmą vietą etape lenktynininkas gauna 20 taškų, už antrą – 16, už trečią – 14 ir t.t.). Tačiau brazilas nesitenkino sausais matematiniais skaičiavimais ir nusprendė, jog reikia kovoti tik dėl pergalės.
93-io rato pirmame posūkyje Bruno pabandė lysti į vidinę posūkio dalį, tačiau Adrianas Fernandezas spėjo „uždaryti duris“. Nebelikus vietos lenkimui Junqueira nebespėjo sustabdyti ir trenkėsi į Frenandezo bolido galą, po ko abu pilotai išlėkė iš trasos ir prarado šansus kovoti dėl pergalės. Tiesa, Bruno sugebėjo grįžti į trasą ir finišuoti devintoje vietoje, už ką į savo sąskaitą įsirašė labai svarbius keturis taškus.
Etapą netikėtai laimėjo „Herdez Competition“ komanda, kuriai Miami etapas tapo sėkmingiausiu pasirodymu per visą komandos istoriją – jos pilotai Mario Dominguezas bei Roberto Moreno iškovojo atitinkamai pirmą bei antrą vietas.
Labai sėkmingai Miami gatvėse pasirodė buvęs F-1 pilotas suomis Mika Salo. Pirmoje lenktynių dalyje po sustojimo boksuose vienu metu jis buvo atsilikęs nuo lyderių visu ratu, tačiau iki finišo sugebėjo stipriai pataisyti savo padėtį ir iškovoti 3-ią vietą ! Šis jo pasiekimas yra išties neeilinis, nes paskutinis pilotas, kuriam pavyko „Champ Car“ čempionate užlipti ant podiumo vienose iš dviejų savo debiutinių lenktynių metu buvo Nigelas Mansellas, tai buvo prieš dešimt metų!
Mika buvo itin patenkintas rezultatu ir teigė, kad jau susipažino su „Champ Car“ padangų ypatumais, kurios po sustojimų boksuose iki darbinės temperatūros įšila vos po kelių ratų (praeitame etape dėl šio nepatyrimo Mika išslydo iš trasos).
Sekantis „Champ Car“ serijos etapas įvyks Meksikoje, brolių Rodriguez vardu pavadintoje trasoje, spalio 12-ą dieną.
Etapo rezultatai:
1 M.Dominguezas – „Herdez Competition“ – 2val.03:19,401 (135 ratai)
2 R.Moreno – „Herdez Competition“ +5,241 s
3 M.Salo – „PK Racing“ +7,988 s
4 J.Vasseris – „American Spirit Team Johansson“ +9,208 s
5 M.Haberfeldas – „Mi-Jack Conquest Racing“ +9,483 s
6 P.Carpentier – „Player’s/Forsythe Racing“ +10,257 s
7 M.Jourdainas – „Team Rahal“ +19,174 s
8 A.Fernandezas – „Fernandez Racing“ +1 ratas
9 B.Junqueira – „Newmann/Haas Racing“ +4 ratai
10 G.Bossas – „Dale Coyne Racing“ +6 ratai
11 D.Manningas – „Walker Racing“ +12 ratų – N/F
12 R.Hunteris-Reay’us – „American Spirit Team Johansson“ +21 ratas – N/F
13 A.Tagliani – „Rocketsports Racing“ +34 ratai – N/F
14 R.Sperafico – „Dale Coyne Racing“ +37 ratai – N/F
15 T.Monteiro – „Fittipaldi-Dingman Racing“ +44 ratai – N/F
16 P.Tracy – „Player’s/Forsythe Racing“ +66 ratai – N/F
17 S.Bourdais – „Newmann/Haas Racing“ +66 ratai – N/F
18 R.Lavinas – „Walker Racing“ +79 ratai – N/F
19 O.Servia – „Visteon/Patrick Racing“ +92 ratai – N/F
Čempionato įskaita:
1 Paulas Tracy – 204 taškai
2 Bruno Junqueira – 191
3 Michelis Jourdainas – 171
4 Sebastienas Bourdais – 142
5 Patrickas Carpentier – 136
6 Oriolas Servia – 108
7 Mario Dominguezas – 101
8 Adrianas Fernandezas – 99
9 Alexas Tagliani – 91
10 Darrenas Manningas – 83
11 Mario Haberfeldas – 70
12 Roberto Moreno – 67
13 Jimmy Vasseris – 58
14 Ryanas Hunteris-Reay’us – 42
15 Maxas Papis – 25
16 Tiago Monteiro – 20
17 Mika Salo – 14
18 Rodolfo Lavinas – 12
19 Patrickas Lemarie – 8
20 Joelas Camathias – 6
21 Alexas Yoongas – 4
22 Geoffas Bossas – 4
23 Gualteras Sallesas – 3
24 Bryanas Herta – 2
Nacijų taurės įskaita:
1 Kanada – 266 taškai
2 Meksika – 236
3 Brazilija – 213
4 Prancūzija – 144
5 Katalonija – 106
6 JAV – 85
7 Anglija – 83
8 Italija – 25
9 Portugalija – 20
10 Suomija – 14
11 Šveicarija – 6
12 Malaizija – 4
Metų naujoko taurės įskaita:
1 Sebastienas Bourdais – 142 taškai
2 Darrenas Manningas – 83
3 Mario Haberfeldas – 70
4 Ryanas Hunteris-Reay’us – 42
5 Tiago Monteiro – 20
6 Mika Salo – 14
7 Rodolfo Lavinas – 12
8 Patrickas Lemarie – 8
9 Joelas Camathias – 6
10 Alexas Yoongas – 4
11 Geoffas Bossas – 4


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983