„Coca Cola“ domisi „Formule-1“

„Coca Cola“ domisi „Formule-1“
logo 2005 Spalio 03 d. 20:32, Ferrari
Britų „The Sunday Telegraph“, remdamasis savo šaltiniais, rašo, kad „Coca Cola“ kompanija domisi rinkodaros galimybėmis „Formulėje-1“.
„Kol kas dar labai ankstyva stadija. Tačiau didėjantis „Formulės-1“ populiarumas kai kuriose pagrindinėse Azijos rinkose kelia „Coca Cola“ susidomėjimą“, – cituoja „Sunday Telegraph“.
Teigiama, kad gėrimų kompaniją žymiausiose pasaulio lenktynėse dalyvauti gali paakinti ir energetinių gėrimų gamintojo „Red Bull“, įsigijusio savo komandą, sėkmė bei tabako gamintojų pasitraukimas iš šių varžybų.
Būtent cigarečių gamintojai praeityje buvo minimi kaip pagrindinė „Formulės-1“ problema, siekiant privilioti tokius pasaulinius prekės ženklus kaip „Coca Cola“ ar „McDonalds“.
Pastarieji esą taip pat domisi „Formule-1“, tačiau tik tuo atveju, jei į šias lenktynes iš motociklų pasaulio pereitų Valentino Rossi, kurį greito maitinimo įstaigų tinklas norėtų remti. Tiesa, sunkiai įsivaizduojamas „Marlboro“ ir „McDonalds“ reklamų derinys ant „Ferrari“ bolidų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983