Britų „The Sunday Telegraph“, remdamasis savo šaltiniais, rašo, kad „Coca Cola“ kompanija domisi rinkodaros galimybėmis „Formulėje-1“.
„Kol kas dar labai ankstyva stadija. Tačiau didėjantis „Formulės-1“ populiarumas kai kuriose pagrindinėse Azijos rinkose kelia „Coca Cola“ susidomėjimą“, – cituoja „Sunday Telegraph“.
Teigiama, kad gėrimų kompaniją žymiausiose pasaulio lenktynėse dalyvauti gali paakinti ir energetinių gėrimų gamintojo „Red Bull“, įsigijusio savo komandą, sėkmė bei tabako gamintojų pasitraukimas iš šių varžybų.
Būtent cigarečių gamintojai praeityje buvo minimi kaip pagrindinė „Formulės-1“ problema, siekiant privilioti tokius pasaulinius prekės ženklus kaip „Coca Cola“ ar „McDonalds“.
Pastarieji esą taip pat domisi „Formule-1“, tačiau tik tuo atveju, jei į šias lenktynes iš motociklų pasaulio pereitų Valentino Rossi, kurį greito maitinimo įstaigų tinklas norėtų remti. Tiesa, sunkiai įsivaizduojamas „Marlboro“ ir „McDonalds“ reklamų derinys ant „
Ferrari“ bolidų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).