„Ford“ koncernas pareiškė, kad parduos „Cosworth“ variklius gaminančią įmonę. Šiuos variklius, be „Jaguar“ ekipos, dar naudoja ir „Jordan“ bei „Minardi“ komandos.
Jei „Ford“ nepavyktų parduoti „Cosworth“ gamyklos, ši būtų uždaryta. Savo ruožtu „Minardi“ ir „Jordan“ komandos gali atsidurti prie išnykimo ribos, jei neatsirastų kitas variklių tiekėjas.
Kalbama, kad „Jordan“ jau anksčiau pradėjo derėtis dėl variklių tiekimo su „Toyota“, tačiau susitarti nepavyko, nes
FIA atsisakė mainais už pagalbą silpnesnėms komandoms leisti naudoti egzotiškas medžiagas agregatų gamyboje. Vis dėl to, susiklosčius tokiai padėčiau su „Cosworth“, visai gali būti, kad kalbos tarp „Jordan“ ir „Toyota“ bus atnaujintos ir kitąmet airio Eddie Jordano vadovaujama ekipa naudos japoniškus variklius, o „Toyota“ savo ruožtu galės šioje ekipoje išmėginti savo jaunąjį pilotą Ryaną Briscoe.
Tuo tarpu „Minardi“ visai nesenai džiaugėsi, kad kitąmet gaus geresnius „Cosworth“ variklius, analogiškus į tuos, kurie turėjo būti tiekiami „Jaguar“ ekipai. Nors situacija pasikeitė, komandos vadovas Paulas Stoddartas nepuola į paniką. Jis pareiškė, kad esant reikalui, ekipa pati pajėgi pasigaminti reikiamus agregatus, nes turi tam tiek techninę įrangą, tiek žmoniškuosius resursus dar iš to laiko, kai savo jėgomis prieš keletą metų tobulino to paties vardo – „Cosworth“ – agregatus.
„Cosworth“ pirkėjams turėtų būti patrauklesnis kąsnelis už „Jaguar“ komandą. Ji šiuo metu ne tik tiekia variklius „Formulės-1“ komandoms „Jaguar“, „Jordan“ ir „Minardi“, bet ir IRL ekipoms „Chevrolet“ vardu, visiems „Champ Car World Series“ pirmenybių dalyviams, „Aprilia“ komandai „Moto GP“ lenktynėse bei aptarnauja daug senesnio modelio agregatų.
Belieka tikėtis, kad nesklandumai su „Cosworth“ nesukels didesnių problemų „Formulės-1“ mažyliams – „Jordan“ ir „Minardi“ komandoms.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).