Danielis Ricciardo yra įsitikinęs, kad nesėkmių virtinė, kuri jį persekiojo važiuojant „McLaren“ komandoje, galutinai liko praeityje ir dabar, kai jis sugrįžo į „Formulės-1“ rikiuotę „AlphaTauri“ sudėtyje, viskas bus daug geriau.
Trejų metų Ricciardo kontraktas su „McLaren“ buvo nutrauktas anksčiau laiko abiejų pusių susitarimu, po to australas atnaujino bendradarbiavimą su „Red Bull“. Iš pradžių jis atliko atsarginio piloto funkcijas, tačiau sezono antroje dalyje grįžo kaip pagrindinis pilotas, pakeitęs Nycką de Vriesą „AlphaTauri“ komandoje, kurioje savo karjeros F-1 pradžioje praleido du sezonus.
Negalima pasakyti, kad sugrįžimas buvo labai sklandus, įskaitant ir gautą rankos traumą Zandvoorte – Danieliui teko praleisti net penkis etapus, tačiau jam vis tiek pavyko įrodyti, ką jis sugeba. Svarbiausia, kad jis vėl jaučia pergalių troškimą, be kurio „Formulėje-1“ nėra ką veikti.
„Sugrįžimas man daug ką reiškia ir tai yra puiku, - Ricciardo žodžius cituoja Australijos leidinys „Speedcafe“. - Komanda pergyvena persitvarkymo periodą ir tai kažkuo galima sulyginti su dabartine mano karjeros stadija, nes mes judame labai panašiais kursais.
Pasakyčiau, kad jaučiu tikrą užtikrintumą ir manau, kad komanda manimi tiki. Čia mane iki šiol prisimena kaip „Red Bull“ lenktynininką su tais rezultatais, kuriuos aš tada rodžiau, o ne kaip „McLaren“ pilotą su rezultatais, kuriuos turėjau pastaruosius dvejus metus.
Taigi, esu neblogoje padėtyje. Dabar esu pasiruošęs teisingai praleisti žiemos periodą ir pasiruošti kitam sezonui. Manau, kad mūsų reikalai 2024 metais klostysis gerai.
Man atrodo, kad kuo daugiau ratų nuvažiavau lenktynėse, tuo geriau supratau „AlphaTauri“ bolido ypatumus ir įeidavau į ritmą. Buvo gana sėkmingų momentų kvalifikacijose, nors tokiose trasose kaip Abu Dabis, mes pasirodėme ne per geriausiai.
Bet kaupdamas patirtį aš vis labiau pasitikėjau savimi, nors reikia atsižvelgti į tai, kad mano inžinieriai šiais metais dirbo net su trimis sportininkais – be manęs, su de Vriesu ir Liamu Lawsonu. Jiems tekdavo reguliuoti bolidą pagal kiekvieno pageidavimus, o tai yra gana sudėtinga.
Jei prisiminsime Braziliją ir Abu Dabį, tai mūsų silpnoji vieta būdavo kvalifikacijos ir suprantama, kad dalį atsakomybės turiu prisiimti sau, kadangi nesugebėdavau į vieną visumą surinkti gero greitojo rato. Bet aš žinau, kad greitį mes turime, beliko tik išsiaiškinti su tempu viename greitame rate. Jei prisiminsime Meksiką ir dar kelias trasas, tai buvo gana daug pozityvių nuotaikų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3483 |
2. | Tadas Misevičius | 3442 |
3. | 147 | 3436 |
4. | fandom | 3433 |
5. | D27 | 3425 |