Po treniruočių Abu Dabyje „AlphaTauri“ lenktynininkas Danielis Ricciardo išsakė nuomonę, kad būtų gerai pakoreguoti taisykles, susijusias su raudonomis vėliavomis: australų pilotas mano, kad jei treniruotė ilgam nutraukiama dėl vienų ar kitų priežasčių, tai sesiją reikia pratęsti.
Antra treniruotė Yas Marina trasoje raudonomis vėliavomis buvo stabdoma du kartus – pirmą kartą po rimtos Carloso Sainzo avarijos, kuris smarkiai sudaužė savo „Ferrari“, antrą kartą – po Nico Hulkenbergo apsisukimo, kai vokiečio „Haas“ automobilis užkabino barjerą ir sustojo trasoje 1 posūkyje.
Dėl šių dviejų periodų, kai treniruotė buvo nutraukta raudonomis vėliavomis, ji nuo 60 minučių sutrumpėjo iki 26. Kartu dešimčiai pilotų tai buvo vienintelė treniruotė, kadangi pirmoje sesijoje jų mašinos pagal taisykles turėjo atitekti jauniesiems sportininkams.
Kadangi Abu Dabio GP išsiskiria ypatingu tvarkaraščiu, kai ir kvalifikacija, ir lenktynės vyksta vakarėjant, kaip dangų užtraukia tamsa, todėl antroji treniruotė yra vienintelė sesija, kurioje lenktynininkai gali padirbėti tokiomis pačiomis sąlygomis kaip kvalifikacija bei lenktynės.
Ricciardo nuomone, FIA turi atsižvelgti į situacijas, kokia buvo vakar, kai treniruotė vyko ypatingomis aplinkybėmis. Paklaustas, ar tokiais atvejais sesijas reikia pratęsti, Danielis atsakė: „Taip, nors galiojančios taisyklės jau seniai yra tokios, bet būtų geriau sustabdyti laiko skaičiavimą.
Aš dirbau per pirmą sesiją, bet dauguma sportininkų ją praleido, todėl galiausiai per antrą treniruotę jie nuvažiavo ne daugiau kaip 5 ratus. Būtų teisinga kažkiek pratęsti sesijos laiką ir tai, atrodo, mes galime aptarti per pilotų susirinkimą, o taip pat pagalvoti, kokias taisykles dar reikia keisti“.
Kalbėdamas apie Sainzo avariją, Ricciardo pasiūlė savo įvykio versiją: „Panašu, kad „Ferrari“ bolidą buvo sureguliavę su labai maža prošvaisa. Iš šalies ši avarija priminė tai, kas atsitiko su Lando Norrisu prieš tai buvusiose lenktynėse ir aš pavadinčiau ją keista, kadangi 2 ir 3 posūkius Abu Dabyje mes galime pravažiuoti užmerktomis akimis.
Tai greiti posūkiai, juos gana lengva įveikti pilnu greičiu, todėl ir kalbu, kad incidentas man buvo keistas. Prisimenu savo pernai metų avariją Monake posūkių junginyje šalia plaukimo baseino. Šių mašinų ypatybė yra tam, kad prošvaisa jų gale turi būti labai maža, nes reikia pasiekti reikiamos prispaudžiamosios jėgos, bet galiausiai bolidų elgesys tam tikrais momentais trasoje gali tapti labai pavojingu.
Suprantama, kad rizika didėja prie didelio greičio, kai mašina būna pilnai apkrauta ir tada gali vykti štai tokios avarijos, kurias stebėti yra labai nemalonu. Panašiais atvejais lenktynininkas nieko negali padaryti, niekaip negali sureaguoti. Buvo matoma, kaip Carlosas įvažiavo į posūkį ir staiga pavirto į keleivį. Džiaugiuosi, kad jis pats nenukentėjo.
Aš nenoriu toliau vystyti raudonų vėliavų temos, nes visa tai reikia aptarti pilotų susirinkime“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |