Dakaras. Trasoje keliskart apsivertęs B. Vanagas baigė pasirodymą Dakare (136)

Dakaras. Trasoje keliskart apsivertęs B. Vanagas baigė pasirodymą Dakare
logo Sausio 05 d. 10:32, A.S.O./F.Gooden/DPPI

Dakaro ralis trečiadienį baigėsi dar vienam Lietuvos lenktynininkui.

Ketvirtasis greičio ruožas tapo Benediktui Vanagui, kuris po trijų etapų bendroje įskaitoje buvo 15-as.

Lietuvis ketvirtajame greičio ruože lėkdamas didžiuliu greičiu nepastebėjo kliūties ir jo automobilis keliskart vertėsi trasoje. Laimei, nei pilotas, nei jo šturmanas rimčiau nenukentėjo.

„Mūsų Dakaras baigtas... Prie ypač didelio greičio negavau informacijos apie kliūtį. Mes sveiki“, – savo „Facebook“ paskyroje rašė B. Vanagas.

Priminsime, kad antradienį iš lenktynių pasitraukė iki tol keturračių įskaitoje pirmavęs Laisvydas Kancius.

B. Vanago automobilio skrydis:


Komentarai (136)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Manau
IP: c669218 | 01/07 08:55 Atsakyti
Iš video matosi džipo neteisingas pakabos sureguliavimas pagal auto centruote. Tokių vietų Dakare pilna, tai tik laiko klausimas buvo, kada "ismes iš balno"
MNM
IP: 3d793b9 | 01/06 17:40 Atsakyti
Vanagas tai piarini shh spaudzia net is apsivertimo. Na jau tokie skysti ir nuvalkioti jo tie pareiskimai, kad oho. Vanagui knyga reiketu rasyti, o ne lenktyniauti.
Sun
IP: 1e391e4 | 01/06 11:01 Atsakyti
Dakara vaziuodami, lenktynininkai neturi paciu pasidarytu GR stenogramu (nors ir ten jie suklysta). Ratai prasisuka, t.t. - paklaida imanoma. Dazniausiai po "stogo" ar kito "nenumatyto ivykio" driveris savaime, pats sau iesko atsakymo kodel? Todel pasakymas - informacijos stoka, infact nieko neuzgauna ir nekeicia... ir jis teisingas toj situacijoj.Taip atsitiko. Zinoma, klaida. Tai ka dabar? Gyvent reikia toliau. O kas turi isankstini nusistatyma pries Vanaga, komentuoja is savo supratimo. Nuomones buna ivairios. Toks gyvenimas. Gal gamyklines komandos turi savo vietinius tu saliu auto varzybu zvalgus, kurie zino ir pavojingas - klastingas vietas. Gal ateityje reikia ieskoti tose salyse, is anksto, zmoniu, kurie konsultuotu tais klausimais. Juk dalyvauja net 10 LT komandu.
Black_Death
IP: 9a2df86 | 01/06 09:52 Atsakyti
kart
01/05 17:59

"prokurorė lapkritį nusprendė nutraukti tyrimą, nenustačius nusikaltimo požymių. Sprendimas priimtas apklausus liudininkus, atlikus kitus tyrimo veiksmus, tarp kurių buvo ir tam tikri taktiniai procesiniai veiksmai"

Net prokurorė(moteris) nutraukia tyrimą, bet kaimo runkeliams tai nieko nereiškia, nes jie žino geriau, kaip ten viskas buvo.

Ne pirma istorija ant svieto, kai eilinė kekšelė, turinti psichologinių problemų, gadina kitiems gyvenimus.

Visi zinom kaip veikia kapitalistine, "geroves valstybes", valdymu organu sistema, tai nepasakok apie nutrauktu tyrimu teisinguma! As va, nesuprantu prasau paaiskink kaip ta, "eiline, neeiline" sugadino jam lenktynes?
Photo
IP: 1e391e4 | 01/06 07:37 Atsakyti
Mykolenzo
01/05 13:23

Sutapimas ar ne, bet koncentracija prarasta būtent šalia skrendant sraigtasparniui su kamera (Ką Vanagas tikrai matė). Susikaupimas iškeistas į "Kaip atrodysiu per Eurosport" :)

Kaip ten buvo, zino tik Benediktas. Jis viska nebutinai turi pasakyt visiem arba tiksliau niekam. Tai privatu. Kiekvienas ralio driveris yra vertesis ant stogo t.t. Malunsparnis lyg uzsejo is nugaros...
Paprastai malunsparniai su TV kamerom tokio lygio varzybose filmuoja pirma desimtuka, bet jeigu pamato klastinga vieta...kur pirmieji ant ribos prasoko -praskrido po tramplino, palaukia ir filmuoija daugiau dalyviu, gal suklys su pasekmem. Kas ir atsitiko siuo atveju. Jei jis butu mates malunsparni tokioj lygioj vietoj, galejo pagalvot, ko jis ten sukiojasi...Kiekvienas ekipazas turi teise i klaida.
kart
IP: ff4c1cb | 01/06 04:02 Atsakyti
Akmo
01/06 02:13

Didžiojoj daly temų, straipsnių, randi kažką, kam galėtum paprieštaraut. Kam tau to reikia?
Tikies, kad visom klaidingom interpretacijom užbėgsi už akių.?

O kodėl tau tai kliudo?
Akmo
IP: 81c8831 | 01/06 02:13 Atsakyti
Didžiojoj daly temų, straipsnių, randi kažką, kam galėtum paprieštaraut. Kam tau to reikia?
Tikies, kad visom klaidingom interpretacijom užbėgsi už akių.?
kart
IP: ff4c1cb | 01/06 01:42 Atsakyti
Akmo
01/06 01:14

Aš nesuprantu, kart kiekvienoj temoj tikisi kažką užginčyt, pareigą tam jaučia?
Kiek galima? (:

Ką tu čia vadini užginčijimu? Jeigu pataisau netiksliai pateiktą info, nes manau, kad to reikia užbėgant už akių tolimesnėms klaidingoms interpretacijoms ir bereikalingam akių kabinimui, tai vadinama čia užginčijimu?

O jeigu norit diskutuoti tame lygyje, kai vos po minutės nuo pasirodžiusios info apie avariją, pasakoma "Vanagas kaltas", tai tebunie. Matomai, kai kuriems tik tiek ir užtenka, nes smegenys nesugeba absorbuoti daugiau informacijos.
Akmo
IP: 81c8831 | 01/06 01:14 Atsakyti
Aš nesuprantu, kart kiekvienoj temoj tikisi kažką užginčyt, pareigą tam jaučia?
Kiek galima? (:
kart
IP: ff4c1cb | 01/06 00:47 Atsakyti
vvvvv
01/05 22:51

Jeigu tiksliai skaičiuoti, tai onboarde Felipe duoda informacija nuo 3 sekundes. O provėžos kitų auto į dešinę 9 sekunde. Tai is viso 7 sekundes. Greitis matosi 150km/h. Tai realus atstumas buvo 300m

Skirtumas tas, kad Felipė duoda informaciją apie tai, kas pagal kelio knygą turėjo būti už 500m.

O metrus tai skaičiuoji per daug sudėtingai. Kelio knygoje matosi, kai Felipė pradeda sakyti info dega 23.96km, kas yra 500m iki 24.46km(matosi pažymėtas antras Y piešinukas apie kurį ir duoda info). Jis ir sako "500m upsilon right...", kas reiškia už 500m Y išsišakojimas, laikysimės dešiniau ir t.t.

Kai abu sureaguoja į pavojų, knyga rodo 24.16km. Taigi 24.16 - 23.96 = 0.2km arba 200m. Ir tai jau buvo per vėlu. Dar papildomi 50m nuo reakcijos galėjo daug ką pakeisti, nes dabar tai nei sukti tokiu greičiu nelabai būtų išėję, nei ką.

Reziume nuo informacijos paskelbimo buvo likę ~150 metrų, kol dar buvo galima kažką pakeist. Bet negana to, dar ir info klaidinga.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas