Vaidotui Žalai antras Dakaras iš eilės nuėjo šuniui ant uodegos.
Pirmas 6 dienas itin greitai bei kokybiškai važiavęs sportininkas maratoniniame greičio ruože „Chrono 48“ susidūrė su netikėta problema po pavojingos kopos – atšoko šakės, o pusę varžto liko vienoje vietoje. Po to jis su Paulo Fiuza susigadino savo vietą bendroje įskaitoje, o devintas greičio ruožas galutinai užbaigė pasirodymą.
Devintame greičio ruožė mire lietuvio „Mini“ variklis. Po kiek ekipažas skelbė apie savo pabaigą šiame ralyje.
„Tai viskas. Labanakt. Važiuojant iš variklio pradėjo sklisti tokie garsai, kad kažkas, atrodo, plaktuku pradėjo daužyti. Pasirodo, vienas vožtuvas pradėjo lipti lauk.
Dar truputį, truputį pavažiuotume, bet greitai subirtume. Iki civilizacijos dar labai toli, artimiausias keliukas per 100 kilometrų, todėl lauksim T5 sunkvėžimio“, – situaciją komentavo V. Žala.
Teoriškai V. Žala ir P. Fiuza dar galėjo grįžti į Dakarą rytoj, tačiau paskutinis „Mini“ gedimas buvo pernelyg skaudus.
Praeitais metais situacija taip pat buvo panaši. Kelis kartus teko trauktis iš greičio ruožo. Bendrai, tai trečias nebaigtas V. Žalos Dakaras per paskutinius keturis metus. Dar prieš tai buvo penki bandymai: 3 baigti raliai ir 2 – ne.
Vis dėlto savo greičiu 36-erių lietuvis galėjo sužavėti „X-Raid“ komanda, su kuria jis galėtų tęsti savo pasirodymą kitų metų Dakare.
Atnaujinta 01.17. V. Žala su P. Fiuza grįžo į Dakarą, kadangi buvo sutaisytas „Mini“ automobilis.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
Tai lygtais yra leista 2 kartus nepasiekti finišo. Tai 1 kartą nepas... skaityti daugiau
Dacia vaziuos su Prodrive kurtais auto, bus Hunterio evoliucija. Nezin... skaityti daugiau
Na o Nasseras panasu nebevaziuos visai su Hunteriu, ir kitais metais?
https://www.youtube.com/watch?v=7vl09RUOx60
Naseras pasirašė sutartį su Dacia ir nuo 2025 važiuos už juos. Ka... skaityti daugiau